tim's parlemoer minibike UPDATE P5 met foto's!!!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

mini-rider #2

Bericht door mini-rider #2 »

precies wat tommie al zegt ik heb ze gehaald bij halfords (39,95)
je kunt ze ook bij broekhuizen halen weet niet of die bij jou ergens zit :?:

groetjes
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

heey tim ziet er wel goed uit :wink:



later
mini-rider #2

Bericht door mini-rider #2 »

heej kevin bedankt :wink: joune word ook steeds mooier :wink:
spreek je op msn
laters
nibbles

Bericht door nibbles »

hee,
nette bike.. ik zal dr maar niet mee vallen als ik jou was :P :wink: best zonde van je super mooie kleur
hee laterrr
Kenny
mini-rider #2

Bericht door mini-rider #2 »

ja zou idd wel zonda zijn alsk zou vallen :P
maarjah probeer zoveel mogelijk te voorkomen natuurlijk
laterss
wes_blata
forum gebruiker
Berichten: 456
Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
Locatie: (oostkapelle)

Bericht door wes_blata »

:shock: die is echt vet
zeker wel knap gedaan :twisted:
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
mini-rider #2

Bericht door mini-rider #2 »

heej mensen ik weet het heb lang niks van me laten horen :shock:
maar ik ga weer verder met me minibike wat heb zeer zin om te rijden :P
zoals ik verteld had was de laatste keer me cilinderkop gebroken en had ik een nieuwebesteld bij minibikshop. dus ik bestelde een nieuwe want hun hadden nog paar liggen. dus ik de volgende dag geld overgemaakt en ik zou hem de week erop binnen krijg maar dat was niet zo. dus ik die week gebeld en toen zijden ze dat er pakketjes via de post zoek waren geraakt en dat ze zouden kijken wat ze konden doen. nou weer weekje gewacht en nog steeds geen bericht, dus ikke weer gebeld ja er waren pakketjes zoekt geraakt maar ze zouden een nieuwe opsturen en die zou 3 dagen later binnenkomen. 1,5 week later nog steeds niks :? ik begon een beetje te twijfelen. dus ikke weer bellen zeiden ze dat ze hem zelf nog niet binnen hadden en dat ze zo snel mogelijk iets zouden laten weten als ze binnen waren. nou ik weer 2 weken gewacht en nog niks gehoord. ikke weer opgebeld en zeiden ze dat ze er 2 hadden liggen maar dat iemand ze al besteld had:S dus ik zei nou wil ik mijn geld terug want ik wacht al ruim 8 weken op mijn cilinderkop, terwijl ik al lang geld heb overgemaakt. nou hun zeiden we storten het maandag terug.
maandag niks, disndag niks, woensdag niks, vrijdasg niks ikke vrijdag dus weer gebeld en toen snapte ze het ook niet en ze zouden het maandag weer terugstorten nou die week erop weer niks en toen belde ik kwaad op dat ik die week me geld nog terug wou!!
dus ik kreeg de baas aan de lijn en ikke alles uigelegd en hij begreep me!
dus hij zij dat hij het geld terugstorten en gelukkig een week later was het teruggestort.

hier wil ik even me zeggen dat je niks moet bestellen bij *geen sponsor*. want ik ken veel mensen waar het goed bij gaat maar dit berhaal is niet verzonnen!!! ik koop er in ieder gevaal noooooit meer iets :!: :!:


dus nu ga ik een cilinderkop bestellen bij v-racer en hoop ik dat ik binnekort weer kan rijden. en dan ga ik ook weer verder met me topic dus houd het in de gaten!!!
TOEZMAN

Bericht door TOEZMAN »

mini-rider #2 schreef:heej mensen ik weet het heb lang niks van me laten horen :shock:
maar ik ga weer verder met me minibike wat heb zeer zin om te rijden :P
zoals ik verteld had was de laatste keer me cilinderkop gebroken en had ik een nieuwebesteld bij minibikshop. dus ik bestelde een nieuwe want hun hadden nog paar liggen. dus ik de volgende dag geld overgemaakt en ik zou hem de week erop binnen krijg maar dat was niet zo. dus ik die week gebeld en toen zijden ze dat er pakketjes via de post zoek waren geraakt en dat ze zouden kijken wat ze konden doen. nou weer weekje gewacht en nog steeds geen bericht, dus ikke weer gebeld ja er waren pakketjes zoekt geraakt maar ze zouden een nieuwe opsturen en die zou 3 dagen later binnenkomen. 1,5 week later nog steeds niks :? ik begon een beetje te twijfelen. dus ikke weer bellen zeiden ze dat ze hem zelf nog niet binnen hadden en dat ze zo snel mogelijk iets zouden laten weten als ze binnen waren. nou ik weer 2 weken gewacht en nog niks gehoord. ikke weer opgebeld en zeiden ze dat ze er 2 hadden liggen maar dat iemand ze al besteld had:S dus ik zei nou wil ik mijn geld terug want ik wacht al ruim 8 weken op mijn cilinderkop, terwijl ik al lang geld heb overgemaakt. nou hun zeiden we storten het maandag terug.
maandag niks, disndag niks, woensdag niks, vrijdasg niks ikke vrijdag dus weer gebeld en toen snapte ze het ook niet en ze zouden het maandag weer terugstorten nou die week erop weer niks en toen belde ik kwaad op dat ik die week me geld nog terug wou!!
dus ik kreeg de baas aan de lijn en ikke alles uigelegd en hij begreep me!
dus hij zij dat hij het geld terugstorten en gelukkig een week later was het teruggestort.

hier wil ik even me zeggen dat je niks moet bestellen bij *geen sponsor*. want ik ken veel mensen waar het goed bij gaat maar dit berhaal is niet verzonnen!!! ik koop er in ieder gevaal noooooit meer iets :!: :!:


dus nu ga ik een cilinderkop bestellen bij v-racer en hoop ik dat ik binnekort weer kan rijden. en dan ga ik ook weer verder met me topic dus houd het in de gaten!!!
tja das erg flink bale maar glukkig heb jij je geld weer :wink:
mini-rider #2

update

Bericht door mini-rider #2 »

zo eindelijk weer een update.
ik ben weer bezig geweest met me blokje en heb wat foto's gemaakt:


ik ben maar eens aan de slag gegaan met me spoelpoorten, de rode stukjes moeten weggevreesd worden
Afbeelding


carter die aangepast gaat worden
Afbeelding


hier ben ik met de 1e spoelpoort bezig
Afbeelding


hier ben ik met de 2e bezig
Afbeelding


hier heb ik het carter een beetje aangepakt
Afbeelding


zuigertje er weer op
Afbeelding


vloeibare pakking hitte bestendig!
Afbeelding


en het blokje weer in elkaar
Afbeelding

dat waren weer de foto's tot nu toe.

maandag ga ik mijn cilinderkop bestellen en dan krijgen jullie vanzelf weer foto's te zien :wink:

tot de volgende update!! en fijne dagen allemaal :!:
mini-rider #2

Bericht door mini-rider #2 »

ik heb nog even de kuip erop gezet.
zo staat hij er op het moment bij:

Afbeelding

morgen ga ik bij v-racer een nieuwe cilinderkop bestellen en dan hoop ik hem vrijdag op zaterdag binnen te hebben.
dus dan meer foto's :wink:

latersss!
Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

er zijn wel meer mensen die klagen over *geen sponsor* en hun sevice

gelukkig heb jij je geld trg gekregen

Je bike gaat een leuk worden, elke bike die je restyld is al bijna altijd uniek

Greetzzz steven
Gebruikersavatar
Burnoutje
forum gebruiker
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 30 jun 2006, 09:39
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Burnoutje »

hah , dat ziet er vreemd uit zonder uitlaat :P
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
mini-rider #2

Bericht door mini-rider #2 »

stafke007 schreef:er zijn wel meer mensen die klagen over *geen sponsor* en hun sevice

gelukkig heb jij je geld trg gekregen

Je bike gaat een leuk worden, elke bike die je restyld is al bijna altijd uniek

Greetzzz steven

thhnx, en
gelukkig heb ik me geld terug ja :P
mini-rider #2

Bericht door mini-rider #2 »

burnoutboy13 schreef:hah , dat ziet er vreemd uit zonder uitlaat :P

ja klopt, ziet er idd wel vreemd uit maar als ik mijn kop binneheb kan hij er gelukkig weer op :wink:
Gebruikersavatar
Burnoutje
forum gebruiker
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 30 jun 2006, 09:39
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Burnoutje »

mini-rider #2 schreef:
burnoutboy13 schreef:hah , dat ziet er vreemd uit zonder uitlaat :P

ja klopt, ziet er idd wel vreemd uit maar als ik mijn kop binneheb kan hij er gelukkig weer op :wink:
Oke :wink:
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
Plaats reactie