MINIBIKEPROJECT: NOS MINIBIKE

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

N.O.S. Systeem met wheeliebar?

Peiling eindigde op di 06 feb 2007, 17:45

Super goed idee
15
58%
Super slecht idee
11
42%
 
Totaal aantal stemmen: 26

Gebruikersavatar
minibike 4 live
forum gebruiker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 21:16
Locatie: In De schuur
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

het is volgens mij gewoon zo een fiets pomp ding met peslucht er in!
kan je geloof ik bij de gamma hallen voor 17 euro!

maar of het werkt? :roll:
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

jah, dan doen ze ipv, die perslucht flesje (12gr co2 paintball flesjes btw) gebruiken ze NOS flesjes. het systeem zelf is niet duur, maar de nos flesjes dacht ik wel.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

als je ze kan hervullen valt het ook wel mee.

maar aan dat filmpje te zien zou ik geen nos willen hebben
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
PatriiCk-Minibike

Bericht door PatriiCk-Minibike »

basjee schreef:als je ze kan hervullen valt het ook wel mee.

maar aan dat filmpje te zien zou ik geen nos willen hebben
Hallo,

De prijs valt wel mee,
Die op die fOto van Sander kost 37,99 + 7,20 verzendkosten stond op de site dus kan nog wel voor een keer vind ik.

Gr PatriiCk-Minibike
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

maar en deze busjes kan je niet hervullen. toen ik een paar jaar geleden naar pb markers (die geweren) zat te kijken wou ik dan ook van die 12gr co2 flesjes gebruiken, maar dat zijn wegwerp dingen. dus kan je niet nog een keer gebruiken. dat komt omdat je aan de bovenkant een iets hebt die je weg prikt (of kapot ofzo) en dat ventiel kan niet nog een keer dicht:D

gr

suc6 met die nos
en waarom zou je het niet doen? als het tog al eerder is gedaan waarom zou je het nu dan niet doen? leuk om te proberen en aan te sleutelen.

ohjah, en met dat spuiten van je helm, zou het niet doen! is erg gevaarlijk ik weet van mijn ijshockey helm en dacht dat het zo met gewone helmen ook was dat je alleen maar met speciale verf erop kan spuiten, want er zit een stof in de helm die de kunststof van je schaal aantast en dus als je valt hij niet meer werkt.
dus laat je hierover ff goed informeren bij een motorzaak of bij een speciale helm spuiter.
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
mini suzuki

Bericht door mini suzuki »

waar kun je die nos kopen dan ??
Gebruikersavatar
minibikesander
nieuwe gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 24 nov 2006, 12:45
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door minibikesander »

mini suzuki schreef:waar kun je die nos kopen dan ??


Op deze site:

http://www.boostinductionsystems.com/home_003.htm

Gr Sander
Gebruikersavatar
minibikesander
nieuwe gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 24 nov 2006, 12:45
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door minibikesander »

taz22 schreef:maar en deze busjes kan je niet hervullen. toen ik een paar jaar geleden naar pb markers (die geweren) zat te kijken wou ik dan ook van die 12gr co2 flesjes gebruiken, maar dat zijn wegwerp dingen. dus kan je niet nog een keer gebruiken. dat komt omdat je aan de bovenkant een iets hebt die je weg prikt (of kapot ofzo) en dat ventiel kan niet nog een keer dicht:D

gr

suc6 met die nos
en waarom zou je het niet doen? als het tog al eerder is gedaan waarom zou je het nu dan niet doen? leuk om te proberen en aan te sleutelen.

ohjah, en met dat spuiten van je helm, zou het niet doen! is erg gevaarlijk ik weet van mijn ijshockey helm en dacht dat het zo met gewone helmen ook was dat je alleen maar met speciale verf erop kan spuiten, want er zit een stof in de helm die de kunststof van je schaal aantast en dus als je valt hij niet meer werkt.
dus laat je hierover ff goed informeren bij een motorzaak of bij een speciale helm spuiter.

Ik ben ook niet echt van plan om ze te gaan herbruiken het is meer gewoon voor de lol. En 5 nieuwe flesjes zijn maar 10 euro. Maar als me minibike af is ga ik denk ik naar scootermeetings waar je tegen andere scooter kan racen. Dan kan ik het mooi gebruiken denk ik.

En aangezien dat me minibike harder gaat en sneller optrekt dan me scooter gaat dat denk ik wel veel lol opleveren.


Dit is trouwens me scooter:

Afbeelding

Gr van Sander.
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Denk eerder dat het je een hoop kapotte blokken op gaat leveren in plaats van lol :lol:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
minibikesander
nieuwe gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 24 nov 2006, 12:45
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door minibikesander »

Raytje192 schreef:Denk eerder dat het je een hoop kapotte blokken op gaat leveren in plaats van lol :lol:
Waarom zou me dat een hoop kapotte blokken gaan opleveren?

Een vriend van mij heeft het ook en gebruikt het ook heel af en toe. Hij heeft nog nooit problemen gehad en had ook een keer ze blok uit elkaar gehaald.

Volgens mij als je meer olie in je benzine gooit kan het geen kwaad.

Gr van Sander
Gebruikersavatar
minibike 4 live
forum gebruiker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 21:16
Locatie: In De schuur
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

minibikesander schreef:
Raytje192 schreef:Denk eerder dat het je een hoop kapotte blokken op gaat leveren in plaats van lol :lol:
Waarom zou me dat een hoop kapotte blokken gaan opleveren?

Een vriend van mij heeft het ook en gebruikt het ook heel af en toe. Hij heeft nog nooit problemen gehad en had ook een keer ze blok uit elkaar gehaald.

Volgens mij als je meer olie in je benzine gooit kan het geen kwaad.

Gr van Sander
hoop het voor je,
veel succes verder, toffe bike 8)
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Op het moment da tje het in spuit klopt je mengsel niet meer en je smering dus ook niet, ik denk dat extra smeren niet zoveel zal helpen. Bovendien blijven het chinese blokjes...... Maar goed je kan het altijd proberen :lol:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

edjuh92 schreef:k vind het maar raar dat nos op je powerfilter ,want als je het dan activeerd ,
kan de nos tog zo weer via je luchtfilter naar buiten :roll:
ik had over nos al een keer iets gelezen ,maar volgens mij moest je het anders aansluiten.

je motor die zuigt lucht aan dus het gaat niet door je powerfilter terug de lucht in want als je de nos zon beetje rond de 6500 toeren zou gebruiken dan is 6500x47cc 305500cc lucht en brandstof aanzuigen zeg maar dat 10% brandstof is 305500-10%=3550 dus hou je 301950 cc over wat 301.95 liter lucht per minuut. dus het word echt wel meegezogen :!:

correct me if i am wrong
michaelB

Bericht door michaelB »

een tip, als het werkt, zou ik een ander spruitstuk maken het het daarop monteren inc. metalen leidingen. dat is de druk groter, en ontsnapt er geen no2.


edit: heb net op de site gekeken, het beste is on idd een nieuwe spruitstuk te kopen. je ziet ze op die site.
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

whet filmpje is iig wel bevestigend :D

super vet hoor jonge... gewoon doen...
kit replica!
Gesloten