sendai tai chi +yamashi pak rood + zwart

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

m1n1 b1k3

Bericht door m1n1 b1k3 »

kevin_racing schreef:ziet er goed uit :wink: veel race plezier :wink:



gr kevin
dankje !! ben er dolgelukkig mee echt bij jps hebben ze alles!!
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

vandaag via *geen sponsor* pmt t 41 bandjes besteld en een race bougi.
bzm koppelings veren rood. en 3 schoens koppelings trekken .voor alles intotaal 85 euro ofzo want die pmt t41jes waren 2dehands
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
MuK

Bericht door MuK »

ga je met je standaard tai-chi met rode BZM veren rijden? die zijn denk te strak

*MuK
mini suzuki

Bericht door mini suzuki »

Mooi pak hwr !
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

you minibike is ook niet niets mini suzuki! brothers of the black red sendai taichi :)

ow enhee over die koppelingsveren die staan te koop dan als ze te strak zijn ik had ze gwn besteld kwist nog niet wat ik er echt mee ging doen
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
mini suzuki

Bericht door mini suzuki »

taichi_aka_yamashi schreef:you minibike is ook niet niets mini suzuki! brothers of the black red sendai taichi :)
DANK U DANK U ! binnekort komt update ban mijn topic en maybe weer filmpje !
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

ben je van plan om naar velp te gaan 18 maart want ik ga meschien ben al ingeschreven maar nog niet definitief en me vader zal camera man zijn
met een digital cam 8 pixels dus best mooie kwaliteit en filmt niet alleen mij maar iedereen natuurlijk :roll:
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

gisteren me pmtjes binnen ga ze er morgen op zette ik heb ze 2de hans gekocht naja de pmt t 41 de andere is vee rubber nieuwe band 50 euro en heb er maar 30 euro voor betaalt
Afbeelding

mooi licht gebruikte bandjes:
Afbeelding

en me helm we waren aant spuiten 1 ste laag ging goed 2 dagen later wij weer spuiten is dat spuitbusje kapot had me vader em al licht gescheurt maarja dat gebeurt morgen weer hij wordt zwart en onder the doctor stickers. helm
Afbeelding

en als laatst de stickers: het felletje zit er nog op daarom is hij nog zo lelijk van kleur.. Afbeelding

nou dat was het wel weer voor vandaag morgen zal ik nog ff foto's maken als ik de pmtjes eronder heb en de uitlaat er ff onderuit is :)
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

ps dit wordt me rooster morgen! morgen ochtent staat het schema zo : vader naar sportschool , helm opnieuw spuiten, vader bezig met banden ik met de uitlaten om ze uitteboren en optevullen,daarna de gashendel van me broertjes sendaitaichi vervangen,en me koppelingshuis aanpassen hebben jullie er nog tips over 'het koppelingshuis'
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

hallo ik heb gisteren gehoord van niels dat ik me helm niet mag spuiten wat ik wel heb gedaan dus heb ik een nieuwe helm besteld bedankt niels voor de info! maar omdat me the doctor stickers dus ook niet meer op me helm gingen ben ik van tai chi overgestapt naar rossie :)


Afbeelding

daarna ben ik me uitlaat wezen uitboren voor de meeting in velp 18 maart en de dempspul kreeg ik later van de buren !

Afbeelding

me kettingbeschermer ff opnieuw gespoten!

Afbeelding

daarna was ik me koppelingshuis maar een beetje aan het aanpassen :

Afbeelding

en zo staat me bike ernu bij op de werkbank die ik ergens in de schuur had gehaalt hij was ziek van de stof :P:P maarja scheelt me weer 100 euro!

Afbeelding

toen we bezig waren met me pmt banden heeft me vader de oude bandjes eraf gehaalt nouw nouw binnen band lekkgestoken maarja ik heb pmtjes tubeless dus ik heb ook al bij minibikestunter van die ventieltjes gehaalt speciaal voor tubeless dat was het dan weer voor vandaag en volgende week zaterdag gaan de nieuwe bandjes erop en ben ik klaar voor 8 maart!!
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
mini suzuki

Bericht door mini suzuki »

Lukt t nou met die band :P ?! kan niet wachten tot de meeting ;)

ga zo door

Keep On Tuning
Gebruikersavatar
lorenzo#42
forum gebruiker
Berichten: 1776
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 23:28
Locatie: Houthalen Oost (B)
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

leuke bike !
maar een werkbank kost echt geen 100 euro ik heb 1 zelf gemaakt voor 40 euro of zo nog veel succes met de band !
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

een goeie zag ik ergens staan op marktplaats en er was al 100 euro op geboden maarja we gaan niet meer op de prijs in dat is dan meteen zon groot odw .
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

graag reacties :P
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

vandaag weer een klein beetje aan de slag gegaan!!

ik ging langs de motor zaak en heb meteen wat niews ! o.a tubeless ventiel doppen kostte niets :)

Afbeelding

en meteen dempwol 30 euro goed spul!!
Afbeelding

en me uitlaat er weer onder en nu staat hij er zo bij.

Afbeelding

groetjes en tot de volgende updeat ps graag reacties :P
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Plaats reactie