Mijne kleine minicrosser

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
TOEZMAN

Mijne kleine minicrosser

Bericht door TOEZMAN »

hey,

Ik zit hier dus al een hele tijd op het forum en ik verveelde me dus ik dacht laat hier maar eens me minicrosser zien.

Nee er zit weinig pretspul op omdat ik hem gewoon lekker vind rijden en het perfect doet. Ik had eerst wel grootse plannen om echt alles er aan te veranderen maar ik heb nu ook een crossbrommer dus ik ga niet echt onnodige motorische spullen kopen :wink:

naja FOTOOOOOOOOOS:

Zo was hij op de dag dat ik hem kocht:
Afbeelding

gelijk maar ff alle bouten en moeren vervangen voor betere:
Afbeelding

toen lekker ingereden en had honderden plannen wat ik er allemaal aan wilde doen.

Ojaa ook nog ff een spatbordje gemaakt dat niet al het zand het blokje in geschept wordt:
Afbeelding

Later ook nog ff een soort kar gemaakt zodat ie wat beter in de schuur staat en verveelde me dus vond het wel lagge(sorry telefoon kwali):
Afbeelding

Afbeelding

Toen maar eens langzamerhand wat dingen gaan verandere:
-TNT stuurrol
-Ariete pro grip handvaten
-Km teller
-Race gaas
-Fluor gele benzine slang(gelijk ook om me remkabels getrokken, vond het wel geinig staan en orgineel.
-Yss Plexiglas racemembraam dit omdat hij ku* liep niet dat ik dacht dat hij dan sneller ging ofzo
-Ngk bougie(zie bovenstaande :wink: )

Na de nieuwe bougie en membraam trok me bike veel beter (niet echt harder ofzo maar gewoon in een keer naar de top) en niet bwoaaaap en dan weer stotteren.

Toen zag me crossertje er zo uit:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond het erg leuk geworden en goed gelukt :!:

Ik dacht al dat me bike steeds aan liep aan de voor rem schijf, dus ik dacht dat me remschijf krom bleek te zijn. Ik had bijna een nieuwe besteld maar toch nog ff de band+velg eraf gehaald en wat bleek: De chinezen hadden de remschijf er ongeloofelijk scheef opgezet aan de rechterkant scheelde het zo een 3 a 4 mm, dus dat loopt wel aan dan. Toen de remschijf los gehaald en er brak een boutje af, ik had alleen de kop nog, dus toen hem uitgeboord en nieuwe tappen gedraaid.

Crosser zonder voorwiel:

Afbeelding

Ik ging verhuizen en me ouders vertelden dacht ik een brommer mocht gaan kopen: het werd een splinternieuwe Peugeot XPS crossbrommer.
De minicrosser stond daar maar in de schuur en ik had me minicrosser maar op marktplaats gezet en er kwam als snel iemand kijken en heb hem voor 120 euro verkocht (toch netjes :shock: :D )

Ojaa hier nog een foto'tje van de grote crosser :lol:
Afbeelding

Reageer maar en chille avond tjoooooooo :twisted:
wes_blata
forum gebruiker
Berichten: 456
Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
Locatie: (oostkapelle)

Bericht door wes_blata »

zonde dat je hem hebt verkocht

gr.wesley
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
mini suzuki

Bericht door mini suzuki »

eey cartouche vette bike hwr maar dat wist je al. ;) succes dr mee !

Keep On Tuning
TOEZMAN

Bericht door TOEZMAN »

wes_blata schreef:zonde dat je hem hebt verkocht

gr.wesley
jaa man heb ik ook wel beetje spijt van maarja een schakelbrommer is ook duur en ik deed eigenllijk niks meer met me minicrosser, alleen maar om te raggen en dat vondt ik ook zonde dus ik denk verkoop hem maar. :wink:

Thnx mini suzuki(niekie)
en burnout boy :D
Laatst gewijzigd door TOEZMAN op do 22 mar 2007, 21:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Burnoutje
forum gebruiker
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 30 jun 2006, 09:39
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Burnoutje »

Wel mooi met die remmen van dat flour gele erom heen

gr jeff
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
Minicrosser 15

Bericht door Minicrosser 15 »

jammer je had de crosser beter kunnen houen trouwens waar heb je dat fluor gele spul weg dat wilk namelijk ook wel staat vet :lol: :lol:

Gretz
dirtbike-robert

Bericht door dirtbike-robert »

schakelbrommer is vetter als n mini... vind ik...
schakelbrommers kun je ook mooi tunen..
maar je mini was ook vet!!!
TOEZMAN

Bericht door TOEZMAN »

@minicrosser 15

ja had gekund maar zoals ik al zei ik deed er geen bal meer mee alleen maar beetje om te raggen en nu ik die grote gewend ben reed zo een kleine ook voor geen meter :lol:
Die gaskabel had ik bij multibike gehaald, maar kan je ook op heeeeel veel site's bestellen.

@dirtbike robert

Ja thnx, vind ik ook en mis nu eigelijk wel al dat sleutele eraan en ik had mooie plannen maar idd een schakelbrommer is egt super :wink:
Ik ga misschien nog een keer een crossertje kopen :D
Plaats reactie