mijn MiNiBiKe [shell advance]

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
paul

mijn MiNiBiKe [shell advance]

Bericht door paul »

hallo minibikers,
ik ben paul 18 jaar en zit nog niet zo lang op dit forum ik heb een zelfbouw met puchblok en puchnaven met steekwagenbandjes hij is niet egt mooi als je het mijn vraagt,ik ben nog wel eens van plan om een nieuwe zelfbouw te bouwen maar daar heb ik nog niet echt zin in
dus ik zat eens op marktplaats en daar staan aardig veel minibikes te koop dus ik dacht laat ik er maar 1 bestellen en het is de shell advance geworden ik had nog nooit op een chinees gereden totdat ik laatst 2 oude collega's tegenkwam op een minibike dus uiteraard even een stukje op gereden en ik was gelijk besmet met het minibikevirus :twisted: :D

dit is de minibike die ik bestelt heb:
Afbeelding

zeg maar wat jullie er van vinden hij kost 195 euro[/img]Afbeelding

ik vind het trouwens wel heel raar op marktplaats verkopen ze minibike's met een foto erbij en als je dan verder zoekt dan kom je dezelfde minibike tegen alleen is die dan weer anders het frame,het onderste van je voorvork waar je as hoorheen gaat,de overloop van de kleuren etc

en dit is dan mijn zelfbouwmini ik heb hem samen met mijn vader gebouwd ik was toen 14 Afbeelding
Laatst gewijzigd door paul op zo 17 jul 2005, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
red devil

Bericht door red devil »

tjah ouwde en nieuwe modellen :wink:

maar die van jou ziet er mooi uit hoowr .. nu maar hopen dat je er niet veel gezijk meer krijgt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ziet er uitstekend uit \:D/

Ik heb de West versie.
Jammer dat er geen NSR stickers bij de mijne zaten.
paul

Bericht door paul »

zou iemand mischien mijn laatste foto willen verkleinen :oops:

en oude en nieuwe modellen??
@ red devil wat is dan het nieuwe model advance :?:

want die advance op de foto die in het gras staat bestaat wel want daar ben ik al meerdere plaatjes van tegengekomen en de mini van de bovenste foto bestaat vlgens mij gewoon niet ze laten een mooie foto zien en je krijgt een andere wand die bovenste heeft ook niet die chrome zijkapje tegen het frame en zo zie ik nog wel 5 verschillen :?
Laatst gewijzigd door paul op zo 17 jul 2005, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

zit er trouwens ook een goude ketting op zo als die foto?
paul

Bericht door paul »

ik denk dat er geen goude ketting op zit maar ik heb mijn minibike nog niet als het goed is komt hij deze week binnen :D
Gast

Bericht door Gast »

dat goud op de foto staat voor de nieuwe aanpassingen
alles wat goud is zoals: ketting en blokken onder aan voorvork dat zijn de verstevigde/aangepaste nieuwe onderdelen.
p.s. leuke bike,veel plezier dr mee! :lol:

MvG DoeDe
Gebruikersavatar
felix
forum gebruiker
Berichten: 690
Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
Locatie: laren(nh)
Contacteer:

Bericht door felix »

Anonymous schreef:dat goud op de foto staat voor de nieuwe aanpassingen
alles wat goud is zoals: ketting en blokken onder aan voorvork dat zijn de verstevigde/aangepaste nieuwe onderdelen.
p.s. leuke bike,veel plezier dr mee! :lol:

MvG DoeDe
Vergeten aantemelden Doede :P

Leuke, Bikes, 195 euro vind ik niet zo heel duur voor een chineesje :D

MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Hee die heb ik ook gekocht gister!
Was de enigste kleur die ze nog op vaarraad hadden daar waar ik heb gekocht had. Vind hem in het echt, zonder al die stickers, mooier dan ik had verwacht! Er zaten iets van 5 stickervellen bij, maar geen mooie stickers:(
Gesloten