Mijn blata replica

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

blanco220

Bericht door blanco220 »

steve ik heb wel 1 opmerking en ik ben er van overtuigd dat je me niet bedrogen hebt maar wel bedrogen bent.Ten eerste zuiger en zuigerveer waren van orginele afkomst(chinees),je pakkingen en lagers waren ook chinees.ketting was volgens mij ook chinees over deze ben ik niet zeker.
Dus als ik je mag aanraden ik zou niet meer naar leuven gaan.En had ook nog de pech dat ik hem gekocht had vanu dat hij detonatie had. Voor de rest het begint er stevig op te lijken.
groeten
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

hoi,-
die zuiger en pakkingen kan best zijn,die heb ik zelf nooit in handen gehad,maar ketting was 100% italiaans heb ik zelf gezien mag je zeker van zijn .en dan zal ik toch maar even naar leuven moeten gaan om te weten wat ze er in hebben gestoken echt en wat ze me aan hadden moeten rekenen.en die detonatie wat was de oorzaak hiervan?


groetjes steven.
blanco220

Bericht door blanco220 »

hiuy schreef:hoi,-
die zuiger en pakkingen kan best zijn,die heb ik zelf nooit in handen gehad,maar ketting was 100% italiaans heb ik zelf gezien mag je zeker van zijn .en dan zal ik toch maar even naar leuven moeten gaan om te weten wat ze er in hebben gestoken echt en wat ze me aan hadden moeten rekenen.en die detonatie wat was de oorzaak hiervan?


groetjes steven.
de ketting was ik ook niet zeker van maar heb ik ondertussen vervangen 1 schakel spande te fel en ging niet vlot.Maar ze hadden je verteld dat ze polini zuiger en zuigerveren hadden gestoken maar polini is 36 mm en blata 37 mm.Maar heb de zuiger hier nog liggen en de veer ook 100% chinees.
Wat hadden ze nog allemaal gedaan.dan kan ik zeggen als het waar is of niet. Ik zou zeker langs leuven gaan met de factuur.
groeten
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Mooie bike!!

HK/abt pijpje zou idd mooi staan :P

Ziet er voor derest gewoon super mooi uit :twisted: Welke denk je nou dat meer pk's heeft/ beter te vertrouwen is? Polini scooterino of deze?

Grt Rik
blanco220

Bericht door blanco220 »

de winter schreef:Mooie bike!!

HK/abt pijpje zou idd mooi staan :P

Ziet er voor derest gewoon super mooi uit :twisted: Welke denk je nou dat meer pk's heeft/ beter te vertrouwen is? Polini scooterino of deze?

Grt Rik
Hey merci voor de compliment.Betrouwbaarheid is de polini veel beter dat is normaal.pk zal de chinees meer hebben maar wat belangrijker is ,is de koppel en daar barst de scooterino van achtertandwiel 58 :shock: en nog gelijk niks op 1 wiel en ik weeg 90 :? .Dus staat op top en trekt gelijk een gek.Maar moet 1 van de 2 verkopen en in de mt4 heb ik al veel geld ingestoken en kreeg hem niet verkocht voor een redelijke prijs nog niet 1/3 van de totale kosten.
groeten
Gast

Bericht door Gast »

hallo hoeveel moet tie zochi demper gaan kosten?
groetjes jack
blanco220

Bericht door blanco220 »

sory alles is verkocht
groeten
Gast

Bericht door Gast »

ow oke jammer :(
Gesloten