mijn nieuwe minibike van sjr bikes !!!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
abdullah_70

mijn nieuwe minibike van sjr bikes !!!

Bericht door abdullah_70 »

hey ik heb een nieuwe minibike gekocht van sjr bikes
ik kreeg hem vandaag binnen ik haalde hem uit het doos alles wat goed enige probleem was dat er een beetje transport schade op was de achterkap was beetje gebarts toen ging ik alls goed zetten zoals ketting losser stuur recht enzo en wat mij opviel was ook dat de demper kleiner is dan die normaler sier dempers en wat mij opviel was dat de banden veel dunner zijn dan andere en ze hadden binnenbanden voor de rest was alles prima

paar uur later heb ik benzine gekocht toen liet ik de motor warmlopen
toen ging ik naar buiten om hem beetje te rijden
en opeens bleef de trekstart haken ging ik weer naar boven op hem te proberen maken maar hij was scheef gemaakt dat zoo een gedeelte tegen de trekstart kwam toen haald ik hem uitelkaar vloog de veer eruit was ik 2 uur bezik en eindelijk het lukte mij om hem te maken :D :D :D

later die dag ging ik beetje rijden wat mij opviel was dat die niet goed op gas reageerde ik moest echt volgas gefen voordat die vooruit kwam en daarna wat losser gas gefen

naa een uur reed ik weer ging ik beetje met volgas rijden wat mij opviel was dat die veel sneller rijd dan een normale chinees deze reed rond de 70!!! het was moeilijk om de stuur in bedwang te houden maar hij trilde niet ofsow en hier zijn de fotows van mijn mini


Afbeelding[/URL]


Afbeelding[/URL]


Afbeelding[/URL]


Afbeelding[/URL]


Afbeelding[/URL]
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Re: mijn nieuwe minibike van sjr bikes !!!

Bericht door doede46 »

abdullah_70 schreef:hey ik heb een nieuwe minibike gekocht van sjr bikes
ik kreeg hem vandaag binnen ik haalde hem uit het doos alles wat goed enige probleem was dat er een beetje transport schade op was de achterkap was beetje gebarts toen ging ik alls goed zetten zoals ketting losser stuur recht enzo enwat mij opviel was ook dat de demper kleiner is dan die normaler sier dempers en wat mij opviel was dat de banden veel dunner zijn dan andere en ze hadden binnenbanden voor de rest was alles prima

paar uur later heb ik benzine gekocht toen liet ik de motor warmlopen
toen ging ik naar buiten om hem beetje te rijden
en opeens bleef de trekstart haken ging ik weer naar boven op hem te proberen maken maar hij was scheef gemaakt dat zoo een gedeelte tegen de trekstart kwam toen haald ik hem uitelkaar vloog de veer eruit was ik 2 uur bezik en eindelijk het lukte mij om hem te maken :D :D :D

later die dag ging ik beetje rijden wat mij opviel wasdat die niet goed op gas reageerde ik moest echt volgas gefen voordat die vooruit kwam en daarna wat losser gas gefen

naa een uur reed ik weer ging ik beetje met volgas rijden wat mij opviel was dat die veel sneller rijd dan een normale chinees deze reed rond de 70!!! het was moeilijk om de stuur in bedwang te houden maar hij trilde niet ofsow en hier zijn de fotows van mijn mini
wat mij opviel was, dat je wel erg veel dingen opvallen.. :roll:
maar k denk niet dat deze bike sneller is als de andere chinees, motorblokkies zijn allemaal gelijk :wink:
veel suc6 met je nieuwe bike iig!

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

neej hij gaat echt veel sneller heb er al 3 gehad !!! :D :D :D

en sorry voor dat ik steed wat mij steeds opviel zeg hahah kon eff niks anders verzinnen dan dat woord :wink: :wink:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Miss zit er al een bigbore kit op + powerfilter!! Vandaar dattie sneller gaat..

Succes met je bike..

AE
Patrickn

Bericht door Patrickn »

leuk ding die rijden wel goed
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

bedankt :D :D :D
Gast

Bericht door Gast »

Eey mooi ding! :D
jammer van de schade.

@doede46: heb jij nog nooit een stopwoordt gehad? :?
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

Slyjoker schreef:Eey mooi ding! :D
jammer van de schade.

@doede46: heb jij nog nooit een stopwoordt gehad? :?
vaak zat.. :lol:
maar 't is tog ook maar een geintje, niet gelijk verkeerd opvatten :P

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

maakt niks uit :D :D :D
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Hey zeker een leuke bike he. Je moet hem ook nog inrijden daar zal je ook een kleine winst van snelheid mee krijgen.
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

heb hem 5 min warmgelopen aflaten koelen beetje gereden 1 keer voluit toen vandaag rustig gereden en soms volgas
ronnie meuleners

leuke bike

Bericht door ronnie meuleners »

mooie bike hoor echt waar.
en leuk voor je dat dat ding sneller is als normaal heb je geluk.

maar kom ook eens kijken naar mijn bike.
onder chinees paddock en dan special update parlemoerbike.
kijk maar eens naar de vorderingen.
hoop dat het je bevalt. meschien wel een idee voor jou om ook iets unieks te maken??,,

veel succes met je bike en de groeten van Ronnie
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ja bedankt mischien in de toekomst als ik mijn kappen ga spuiten
Gesloten