Black Taichi:D !

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Black Taichi:D !

Bericht door TaiChi16 »

jaja mensen, kheb beetje informatie hier opgedaan op dit forum voor een minibike en daar gaat et dan, 671 euro's cash hier liggen wachtend tot ik zaterdag de bel hoor en het zal moeten overhandigen :P
Maarja! krijg er wel een schitterend ding voor terug.
Black Taichi
17.5 MM dellorto cabarateur
BZ racekoppeling met stevige 'schoentjes'
--- = €671,- (met verzendkosten hoor, kwoon in zoetermeer :P )
ik ga em gelijk uittesten natuurlijk ik zal dan wel wat foto's plaatsen, misschien ook een filmpje ik kijk wel :twisted: ben echt zenuwachtig :P
Maargoed tot zaterdag weer :D :D

*Soort van UPDATE*
heb me bike nog niet eens maarja :P vandaag ff nog is 100 euro's van de bank gehaald, ik ga denk ik ff wat klein spul aanschaffen;
-snelgas
-rocketkey(klein !CENSUUR! met zoveel verschil , lol :P )
-racemembraam(triple, fiber, ijzer ...weet ik ut ?)
-owja ff over tandwielen kheb btje rondgespeurd hierzo maarre ik heb geconcludeerd dat de beste vertanding voor snel optrekken 6-72 is ? ongeveer zoiets[ik weeg 75kilo] dus trekkracht, geen topsnelheid ! :D
-andere stepjes, ik weet nu al dat diue standaard shit gelijk de eerste keer afbreekt.
- .. .. .. <- - - vul me aan ? :P :D
Laatst gewijzigd door TaiChi16 op do 23 mar 2006, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
is overgegaan op de scooterwereld...
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Gefeliciteerd alvast.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Zorg alvast dat je een jerrycan met benzine (en een litertje olie om te mengen) in huis hebt... dat rijdt een stuk makkelijker! :wink:

Veel plezier ermee, ben benieuwd naar de foto's!
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

haha ja de jerrycan zit al kant en klaarr vol, gemengd 1 op 30 (ongeveer) iets meer dan 1:25 iig dus kan echt niet wachten :P , ben blij dat die gaste van (*geen sponsor*) al die spulle er al ondersette enzo dus alst goed is benzine,,,en rijde :P

het is toch verstandig eerst 2 a 3 tanks ff inte rijden dus nog niet volgas enzo ?(heb ik ergus gelezen verbeter me alsk et fout heb) :wink:
is overgegaan op de scooterwereld...
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Wel een beetje duur he ? Of is het een echte Tai chi ? Want 670 euro :shock:
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

hoe bedoel je een echte ?

ik heb op *geen sponsor*.nl besteld daar kost de taichi 399,-
maar als je had gelezen :roll: had je kunne zien dak ook een BZM koppeling heb besteld van 130,- en daarnaast ook nog een 17.5mm dellorto cabarateur :D van 119,-(geloof ik) + 35 euro verzendkosten, tja das redelijk duur :P
is overgegaan op de scooterwereld...
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Een Dellorto carburateur van 119 euro ? :shock:

Volgens mij moet je iets duidelijker zijn. Want ik denk dat je bedoelt inclusief spruitstuk en filter ?

Mjah vind ik alsnog wel duur hoor,is allemaal veel geld.

Edit : ik heb ook gelezen.. :wink:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Komt een beetje in de buurt van de extreme version (als ik kijk naar de onderdelen die hij erbij heeft genomen) van de tai chi die ze ook bij *geen sponsor* verkopen..

Succes ermee alvast..

AE
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

Ja klopt AE ! maar die kostte zowat 800 euries :shock:
vond dit voorlopig al genoeg :lol:
en ja tis met spruitstuk en alles :P sry maar ze monteren het gelukkig ook allemaal :D
is overgegaan op de scooterwereld...
Gebruikersavatar
audifreakzeeland
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: za 20 aug 2005, 20:20

Bericht door audifreakzeeland »

kijk eerst of je koppeling goed afgesteld staat ,anders word het een duur middagje .

Gr Richard
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

Heej ..!

ik hoop echt zo voor je dat ie morgen komt..!!

en dat hoop ik ook voor de jongens van *geen sponsor*.nl :twisted: :evil:

ben benieuwd naar foto en filmpje..!

Groeten Steven
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Volgens mij is een rocketkey geen goed idee voor een taichi...
Steppies zou je kunnen doen, maar de standaard steppies zitten goed vast en zullen niet al te snel afbreken.

Membraam merk je waarschijnlijk weinig van.

Al dat kleine spul is eigenlijk zonde van je geld en brengt weinig verschil op een tai chi...(een standaard 49cc chineesje is weer een ander verhaal).

72 tands achtertandwiel is waarschijnlijk wel een goed idee voor op de kartbaan (of misschien zelfs een 74).

Ik zou die 100€ nog even in je zak houden voor als het echt nodig is (uitlaat en lagers bijvoorbeeld).
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

Ohh ok bedankt voor de info pirelli ! ik zal er aan denken ,
ik hou et nog (ff) in me zak :P ik wacht in ieder geval nog vol spanning op de bezroging morgen maargoed ZONDAG heb ik leuke filmpjes voor jullie :wink: op een leuke plek ook nog is :P
maargoed dat zien jullie dan haha
Toedollssss
is overgegaan op de scooterwereld...
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Controleer wel eerst alles even goed, voordat je gaat rijden.

Stel je eens voor dat die van jou er straks zoals deze uitziet:
Kijk even naar de laatste plaatjes
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

WOW wtf en dat van 1x rijden das echt heeeél nasty :P niet leuk dus ...
maar iemand van *geen sponsor*.nl komt em persoonlijk bezorgen dus ik zal em zeggen dat als ik em zo gelijk start en de eerste dag er al iets fout gaat ik hun ervoor aansprakelijk stel, aangezien ik hun toestemming heb gegeven alles te monteren en af testellen...
Maargoed dit was wel opvoorwaarde dat hun de orginele koppeling mochten houden én de orginele cabarateur, maargoed dat verwachjt ik wel dat ze alles netjes afstellen. ze vroegen zelfs naar me gewicht :P haha ,
Tot Zaterdag :!:
is overgegaan op de scooterwereld...
Gesloten