Koppeling

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
troijers
nieuwe gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 aug 2010, 17:31

Koppeling

Bericht door troijers »

Hi,

Van het weekend een chinees mini bikje gekocht van 145 euro. Leuk genoeg voor een ventje van 5 jaar 22KG.
Afijn, na 5 minuten rijden stopt hij ermee en alles zit vast. Blijkt dat er een schoen van de koppeling gebroken is en de stukjes daarvan heeft de rest van de schoenen en koppelingshuis (vol diepe krassen) ook flink beschadigd.

Nou geloof ik best dat dit geen kwaliteit bike(je) is, maar is er ook een iets betere koppeling te koop, die niet meteen 100 euro kost, en misschien wat langer mee gaan? Het hoeft echt geen race koppeling te zijn, maar als die het een paar weken zou uithouden zou dat leuk zijn. 5 minuten is mij een beetje te weinig voor 30 minuten sleutelen.

En ja, ik weet dat er ook mini bikes zijn van 1000 euro. Maar dat is een beetje veel geld voor een lolletje he!

Tim Roijers
troijers
nieuwe gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 aug 2010, 17:31

Re: Koppeling

Bericht door troijers »

p.s. het is een Orion... misschien van belang
link: http://*geen sponsor*/winkel ... 024c40014e

Tim Roijers
Gebruikersavatar
Lorenzo82
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 21 mar 2010, 19:20

Re: Koppeling

Bericht door Lorenzo82 »

@Troijers:
je mag hier geen reclame maken maar ik zal je even een pb sturen!!
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: Koppeling

Bericht door minipower »

nou dit is wel hele slechte reclame voor nemeco dan maargoed.. bij de online minibike bindels is een sterkere 3 schoens koppeling te krijgen, die vind ik altijd voor die dingen perfect werken ( rijd zelf al 4 jaar lang rond met 1 zoon koppeling en zeker in de zomer vakantie's gebruik ik hem dagelijks dus dat zegt wel wat :mrgreen:
Keep the forum alive =D>
Gebruikersavatar
Remco
forum gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 20 aug 2010, 14:41
Locatie: Nieuwdorp (Zeeland)
Contacteer:

Re: Koppeling

Bericht door Remco »

waarom niet direct een race koppeling?? gaat langer mee en je kan nog wat afstellen

wel vaag: ik ben 80 kg en heb ook zo,n orion en de koppeling werkt nog steeds goed
Weet je wat het is?? > Bier is dikker dan pis en er is meer water dan vis!
Plaats reactie