vraag over tenk+kap

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

vraag over tenk+kap

Bericht door Gast »

ik ga mijk kappen op www.hz-bromshop.nl kopen aleen weet ik niet als ik : tank polini 911 zwart/wit 120,00 dit bestel of ik dan aleen de tenk krijg of ook de kap die om mijn tenk heen zit wie weeet dat wel ????
Gast

Re: vraag over tenk+kap

Bericht door Gast »

Mini bike master schreef:ik ga mijk kappen op www.hz-bromshop.n kopen aleen weet ik niet als ik : tank polini 911 zwart/wit 120,00 dit bestel of ik dan aleen de tenk krijg of ook de kap die om mijn tenk heen zit wie weeet dat wel ????
zijn die prijzen daar in euro's of nog in guldens ?????????????? ik kan me nog wel herinneren dat ik een jaar of 5 geleden voor een 65cc polini voor een puch nog 265 GULDEN betaalde :roll:
Gast

Bericht door Gast »

die prijzen zijn zo ver ik weet nog in guldens

aleen is dit goed wat ik dan wil bestellen ?
Gast

Bericht door Gast »

de tank van een polini 911 dream bike is gewoon 1 tank zonder kap er over heen !!!
Gast

Bericht door Gast »

oke dus het ziet er zo uit die tenk : -> http://www.hz-bromshop.nl/plaatjes/minibike3.jpg compleet en al ?
Gast

Bericht door Gast »

Die tank en het zitje heb ik vandaag samen met een voorspatbord binnen gekregen. Morgen maar eens proberen een frame te lassen van verwarmingsbuis :lol:
Gast

Bericht door Gast »

das gaaf

en wat heb je dan besteld de tenk en zitje en spartbort ? dan ga ik die vandaag ook bestellen en waar heb je die besteld ??


en hoe lang duurde het ongeveer voordat je ze binnen had
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb de spullen bij www.polini-minibikes.nl besteld.

Duurde wel twee weken voordat ik de spullen in huis had.

Hopelijk gaat het bij jouw iets sneller
Gast

Bericht door Gast »

oke das lang ja

en hoelang duurt het bij www.hz-bromshop.nl ?
Gast

he

Bericht door Gast »

ook ongeveer zo lang

groet andre
Gast

onderdelen

Bericht door Gast »

je moet mar us bij www.mini-bikesverkoop.nl kijku en dan bellu is veel goedkoper en mischien heeft ie nog goeie 2e handse spullen liggen !!!
Gesloten