Ervaringen met steekwagen banden van Cranenbroek??????

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Ervaringen met steekwagen banden van Cranenbroek??????

Bericht door Gast »

Heeft er iemand ervaring met de steekwagen bandjes van cranenbroek.
Die dingen zijn buiten en binnen band 3,90 eurie zit er zelfs een velg bij, maar daar heb je niets aan denk ik.
wevie666

Bericht door wevie666 »

kwaliteit zal niet zo heel goed zijn.. mag je ook niet verwachten voor die prijs..
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Lijkt me stoer idee. Leuke setup en 60 km/h terwijl je vooraf al afvraagt wat de kwaliteit van je banden is. Beslist geen Zwitserleven gevoel denk ik.

Kan natuurlijk moeilijk oordelen zonder ze te zien, maar mischien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben.

In ieder geval succes met bouwen.
Gast

Bericht door Gast »

John_W schreef:Lijkt me stoer idee. Leuke setup en 60 km/h terwijl je vooraf al afvraagt wat de kwaliteit van je banden is. Beslist geen Zwitserleven gevoel denk ik.

Kan natuurlijk moeilijk oordelen zonder ze te zien, maar mischien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben.

In ieder geval succes met bouwen.
idd je kan bter gelijk een racebandje/goed minibike bandje kopen, want als bij bijv. 45km/h je bandje knalt............. :oops: dan baal je drvan dat je niet gelijk een goed bandje heb gekocht.
Gast

Bericht door Gast »

Lol na 2 keer de gas open draaiien was de binnenband van mijn steekwagenbandje al gescheurd. :D

(Heb nu gelukkig schijfremmen en racebandjes.)
Gast

Bericht door Gast »

ik zou het niet doen wij hebben die prullen op een zeepkist gehad gingen met 55km/uur een berg af. de voorwielen waar we mee stuurden hingen de rubber vellen aan de band veel en veel te zacht slijten te snel.
de achterbanden waar we mee remden kwamen de stukken rubber vanaf echt prul. voor de echte wedstrijd hebben we toen maar nieuwe banden met velgen gekocht die waren veel beter. weet alleen niet waar we die vandaan hadden en wat die kosten.
Gebruikersavatar
Ronnie
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: di 27 mei 2003, 09:15

steekwagenbandjes

Bericht door Ronnie »

Heb je wel eens een klapband gehad bij 60km per uur op een minibike?
NEE,,,,,,,,,,,,,,,,,,

dan koop je ze toch gewoon dan weet ook een keer hoe dat is om met 60km per uur onderuit te gaan.

Dit is het zelfde als mensen die in een korte broek en t-shirt gaan motorrijden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Net zo gevaarlijk!!!!!!!!!!!!!

Doe geen domme dingen als het niet nodig is.
Waarom denk je dat het verboden is bij minibike wedstrijden?????
Mischien gaat er nu een :idea: branden? :lol:
Plaats reactie