het puch blok snek maken

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

het puch blok snek maken

Bericht door Gast »

wie kan mij vertellen wat ik allemaal weg kan vijlen aan een pucg blok ende koppeling krukas enz. wie help mij :) :D
mini wesley
Gast

Bericht door Gast »

pff, een heleboel, je kunt kop afvlakken, scooterkoppeling erin zette ( heb ik in iedergeval) spoelpoorte in carteruitvijle, en natuurlijk gewoon nog grotere carb, cilinder en shit
Gast

snel maken

Bericht door Gast »

jek unt je karters uitslijpen (spoelkanalen)
kop afvlakken race kopeling zie www.50cc.nl spoelpoorten in cilinder verbreden uitlaat timing en inlaat timing op tijd zetten gaten in de zuiger groter uitlaat en inlaat breder max 70% van zuiger diameter
Gast

Bericht door Gast »

wat van scooter koppeling hoe maak je het pas
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Vijlen aan de krukas :-)

Je kunt niet direct een scooter koppeling gebruiken. Wat wel veel gedaan wordt, is twee segmenten en veren van een scooter kopppeling gebruiken. Je moet dan een originele puch twee-klauws koppelingsplaat affrezen en daarop de twee segementen pas maken. Verder moet je nog een verstevigingsplaat aanbrengen i.v.m. met het krom trekken. Als je dit alles te moeilijk vindt of je kunt het niet, het is immers iets meer dan vijlen en dremelen :-) dan kun je ze kopen bij HZ in Hoorn.

SUCCES!
Gast

Bericht door Gast »

voor ons word een hele nieuwe koppelingsplaat gedraaid... :D
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Ik denk dat je een beetje in de war bent. Het zijn geen koppelings segmenten die ze gebruiken voor de koppeling, maar remschoenen. Ik heb wel een paar plaatjes, maar die zijn niet zo duidelijk....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Voor geintresseerden, ik heb nog wel zo'n koppeling te koop. stuur maar een pm......
Gesloten