Hey AE voor die carterpakking kun je best vloeibare pakking gebruik heb ik ook gedaan van dat groene spul wat normaal voor de versnellingsbak wordt gebruikt
Patrickn schreef:Hey AE voor die carterpakking kun je best vloeibare pakking gebruik heb ik ook gedaan van dat groene spul wat normaal voor de versnellingsbak wordt gebruikt
Dank jongens! De pakking die ik nu heb is wel goed, lekt totaal niet meer, alleen komt er nu benzine uit de uitlaat. Denk dattie verzopen is! Ik ga maar weer eens pielen..
kijk even of je bobine niet kapot is . Het zelefde probleem had ik ook andere carbr. en membraam geprobeert bleek uit eindelijk de bobine te zijn. Die vonkte gewoon wel maar op het veerkeerde moment (versleten)
Blackvelvet schreef:kijk even of je bobine niet kapot is . Het zelefde probleem had ik ook andere carbr. en membraam geprobeert bleek uit eindelijk de bobine te zijn. Die vonkte gewoon wel maar op het veerkeerde moment (versleten)
succes
Hij heeft net even gelopen met de standaard carb, moest het gas wel helemaal open zetten en liep heel zwakjes!
Er begint leven in te komen..
@ Blackvelvet: Het was idd de bobine, dank je voor de tip!! Hij loopt nu even na een aantal keren trekken met het gas helemaal open en dan slaat hij af. Denk een grotere sproeier.. Want door die aantal keren trekken komt er even genoeg benzine in de cilinder en gaatie ff volgas waarna de benzine in no-time is verbrand en afslaat. Lijkt mij vrij logisch..
Laatst gewijzigd door AngelEyes op zo 14 mei 2006, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
audifreakzeeland schreef:jammer dat hij voor de rest met wit is afgewerkt,ik had er toch meer van verwacht
Gr Richard
Ben nog niet klaar met de kappen hoor! Had het een en ander er al opgezet om ff te laten zien en ik miss ging rijden. Groene accenten en stickers moet ik nog doen..