Voorvork inkorten en toch veren

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Voorvork inkorten en toch veren

Bericht door Gast »

Hey ... ik zie dat veel van jullie je voorvork inkorten en hem dan gewoon vast lassen... (of zie ik dat verkeerd) zijn er ook nog mensen die hem wel gewoon verend hebben gehouden ??
ik heb gister een voorvork ingekort en was in een klein uurtje klaar incl demonteren van de puch enzo ... valt dus allemaal best mee
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Werkt de vering nog wel goed? Het gewicht van je minibike is veel lichter dan van een standaard puch.. Vering bepaald heel veel van je stuurgedrag..
Gast

Bericht door Gast »

Koen schreef:Werkt de vering nog wel goed? Het gewicht van je minibike is veel lichter dan van een standaard puch.. Vering bepaald heel veel van je stuurgedrag..
Geen idee, zit er nog niet op ....
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Op je foto wel :-)
Gast

Bericht door Gast »

Koen schreef:Op je foto wel :-)
Ben een tweede minibike aan het bouwen :wink: deze wordt echt superr
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb de voorvork ingekort maar wel nog iets verend gehouden. De veerweg is wel erg kort 2 a 3 cm , dus ik denk dat dat niet zoveel zin heeft
Gast

Bericht door Gast »

sleeper schreef:Ik heb de voorvork ingekort maar wel nog iets verend gehouden. De veerweg is wel erg kort 2 a 3 cm , dus ik denk dat dat niet zoveel zin heeft
Is toch voor voor het idee he :) lijkt weer wat profesioneler :wink:

ga trouwens vanavond me 65 polini en 19mm erop zetten .... ben benieuwd hoe dat vooruit gaat
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Zal wel goed lopen denk ik :-) wat voor een koppeling/ontsteking heb je?
Gast

Bericht door Gast »

Koen schreef:Zal wel goed lopen denk ik :-) wat voor een koppeling/ontsteking heb je?
Gewoon standaard , koppeling wel lekker strak gezet ... maar ga ff bij een maat van me langs vanavond ide heeft nog meer snel spul liggen , misschien dat die nog leuke dingen over heb ..
Gesloten