Is het meschien niet wat makkelijk voor de "toeschouwers" om al je foto's op pagina 1 boven aan te plaatsen?
vind ik zelf overzichtelijker en denk dat de meesten het makelijker kijken vinden!
is maar een Tip
Super gaaf je Tankzit zo..!!!
Ik doe het juist op deze manier omdat er idd tussendoor vragen worden gesteld en je zo makkelijker de bijbehorende pics bij de hand hebt. Anders moet je telkens naar pag. 1. Nu is het een soort verhaal wat ik beter vind. En je bent maar 1 klik verwijderd van de laatste pag.
Netjes , heb ik gister gedaan, is makkelijker dan ik dacht!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Ziet er goed uit AE! Mn blokje doet het trouwens weer
Die carter pakken was egt bagger. Vol gesmeerd met vloeibare en nu lekt hij totaal niet meer, dinsdag nog gereden, geen problemen.
Is tog wel een aanrader dat vloeibare pakking van loctite.
D_shooter schreef:AE heb vraagje wat moet je precies aanpassen voor betere koeling met koppelingshuis
MvG D_shooter
Ik verheug me al op het filmpje heb er hier al een bioscoop van gemaakt
Net als HANK heeft gedaan en vele anderen op dit forum. De stukken er tussenuit slijpen. Je kan ook nog de ronde gatn in de koppelindkom bewerken voor betere flow van lucht in de kom. Moet je ff het topic van HANK voor je nemen, daar kan je dat zien. Het is niet heel moeilijk om te doen, doe het alleen wel voorzichtig!!
@ Muesli_Reep: Mooi dat je blok het weer goed doet! Ik zit ook met die pakking te klooien want die ik nu heb is te dun. Na het aandraaien van de carterschroeven draait de krukas niet lekker meer. Dan kan je tikjes links en rechts geven op de krukas tot je een ons weegt, dat helpt echt niet. Moet ff kijke voor een dikkere..
Daar istie dan.. het filmpie!! Na lang geklooi en een nieuwe ontsteking starte de motor eindelijk Het is nu nog een kwestie van afstellen, maar ik moet zeggen dat de motor al goed loopt en een heerlijk geluid maakt, alleen de koppeling grijpt veels te laat aan.. afstellen dus!!
Btw, als je wat hoort trillen dan zijn dat de uitlaatveren
zeer bruut ding zeg
miss iedee om trekstarter ook nog te spuiten want nu ziet alles er zo extreem uit met dat groen en dat wit en dan zie je zo'n saai grijs ding zitten