Project 2: AE's B1 Replica !!!VERKOCHT!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
AngelEyes
Na gereden te hebben afgelopen zondag in Poeldijk was de ketting er een par x afgelopen, oorzaak: wiel zat niet goed in het midden, nu wel! Wat stevig tape geplakt op de plekken waar de ketting het frame had beschadigd..

Tevens was het beugeltje waar de uitlaat aan vast zit onder het zitje afgebroken. Dus maar ff wat geprutst. Het iet er niet super uit maar zit wel muurvast en daar gaat het om! Tevens letters op de rad. gespoten, staat voor 'Eifes Lancee Tuning' en dat ben ik. Eifes is afkomstig van Yves want zo noemt iedereen mij!

Gr
AE

Tevens was het beugeltje waar de uitlaat aan vast zit onder het zitje afgebroken. Dus maar ff wat geprutst. Het iet er niet super uit maar zit wel muurvast en daar gaat het om! Tevens letters op de rad. gespoten, staat voor 'Eifes Lancee Tuning' en dat ben ik. Eifes is afkomstig van Yves want zo noemt iedereen mij!

Gr
AE
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
AngelEyes
- Aikido gast
- forum gebruiker
GerbenW schreef:echt super mooi !!![]()
maar waar staan de letters; "ELT" voor ??
AngelEyes schreef:
![]()
Gr
AE
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
AngelEyes
- doede46
- forum gebruiker
ziet er goed uit AE
vond dat zwarte stikkertje op de achterbrug juist wel wat hebben, maar ja
zo is het ook goed
klasse man!
MvG DoeDe
vond dat zwarte stikkertje op de achterbrug juist wel wat hebben, maar ja
zo is het ook goed
klasse man!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-
Nicolaas-racing