spruitstuk

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

spruitstuk

Bericht door Gast »

Weet iemand of er een passend (of bijna passend) spruitstuk te koop is voor een airsal 70cc?
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

uh ja..

de Airsal 70 is tog gewoon een cilindertje zonder membraan ??

zo ja, dan kan je er een 12mm/15mm Bing spruitstuk opdoen, of een 16mm Dellorto / Malossi Kit spruitstuk opdoen:)..
bij dit 16mm spruitstuk hoort wel een 16mm Dellorto SHA carburateur
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

uh,...

Wanneer je een spruitstuk van een bing 12mm neemt, heb je een ronde aansluiting op de cil., op een airsal heb je een afgeronde rechthoek aan de inlaat, die overigens groter is dan de buitendiameter van een 12mm bing spruitstuk, (kan je nog volgen).
Dell zou kunnen, maar sha welk type is dat juist? die met een luchtfilter op gemonteerd?
Gast

Bericht door Gast »

Een orgineel puch spruitstuk past gewoon. Zijn verschillende maten in de handel. ik had er van 12, 15 en 19 mm. zijn nu allemaal verkocht.

Ik heb btw. het spruitstuk voor mijn airsal cilinder zelf gemaakt.
Gast

Bericht door Gast »

15mm spruit is gewoon goed genoeg, icm 15 bing loopt dit heel leuk voor een recreatie bike, voor wedstrijden een 16 dell met andere luchtfilter
Gast

Bericht door Gast »

presby schreef:uh,...

Wanneer je een spruitstuk van een bing 12mm neemt, heb je een ronde aansluiting op de cil., op een airsal heb je een afgeronde rechthoek aan de inlaat, die overigens groter is dan de buitendiameter van een 12mm bing spruitstuk, (kan je nog volgen).
Dell zou kunnen, maar sha welk type is dat juist? die met een luchtfilter op gemonteerd?
moet je spruitstuk type 12A hebben, die lopen vierkant uit, of een 15mm spruitstuk, die hebben ook die vorm.
Plaats reactie