koppeling

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

koppeling

Bericht door Gast »

hey
wie weet waar je een koppeling vandaan ken halen die op een 49cc luchtgekoeld blokje past want die orginele koppelingen zijn echt helemaal **** veel te zwak.
ik heb bij hopmotorsport er eentje zien staan van polini zien staan maar ik weet nie of dat past en of die veertjes strakker zijn.
of weet misschien iemand waar ik strakkere veertjes ken krijge
gr. jp
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Om wat voor blokje gaat het???
Merk? type?
Gast

Bericht door Gast »

tsja daar vraag je me wat volgens my is het gewoon zo'n blokje van zo'n sendai alleen ik heb het 2005 model minibike het verschil is alleen dat ik een 49cc heb en die sendai volgens my 47cc
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Ik weet wel maten van pollini kopelingen kom dim 80 mm en het gat van de koppeling is 10 mm.
Er zijn div veertjes krijgen ook div soorten schoentjes.
Van blata zijn er ook koppelingen hebben de zelfde afmetingen.
http://www.blata-import.nl of http://www.minimoto.it
#mikey#

Bericht door #mikey# »

over een paar weken heb ik strakke veertjes voor de 49 cc koppelingen
enne NEEEEEEEEEEEEE ik ben niet van v-com
gewoon iemand die ook een V-com bike rijd en net zo zat word van die #$^^#$^$% veertjes als jullie

groetjes
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Je levert o.a. andere veren en uitlaten op maat.. Van welke firma ben dan wel?
#mikey#

Bericht door #mikey# »

ik ben van fank motorenrevisie en van www.evtnijkerk.nl.
baal net zo erg als jullie van die chinese rommel en niemand van een top merk wil je helpen ,als je wat vraagt of een blata koppeling pas te maken is op je chinese bike,
dus dan maak ik het allemaal zelf wel
dus vandaar heb ik binnen kort zelf strakkere en betere kwalitijd koppelings veren
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

@#mikey#: Bij deze wederom een waarschuwing!
#mikey#

Bericht door #mikey# »

nou das lekker je vraagt van welke firma ik ben en dan geef je me een waarschuwing als ik antwoord geef???????

lekker vaag maar goed zal wel horen of zo :roll:
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Het gaat om het feit dat we de laatste tijd last hebben van minibike winkels... Dit forum is een onafhankelijk forum en sommige winkels maken het ons vrij lastig ... Ik heb het je via een pm ook al uitgelegd en je hebt mij/ons toegezegt geen reclame te maken.

Ik zal in de regels sectie ook even iets opnemen voor minibike winkels, zo voorkomen we in de toekomst dat wij mensen niet zo hoeven te waarschuwen.

Kort samengevat, je bent welkom op dit forum, ik denk dat de boodschap qua waarschuwingen wel overgekomen :)

Daans
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik wil hier graag even op inhaken. De laatste tijd, zijn er personen die zich op het forum voordoen als zeer goede klant van bepaalde minibike leveranciers. Een bepaalde firma wordt dan door de desbetreffende personen erg hoog aangeprezen..

Wij krijgen regelmatig berichten van gebruikers die zich storen aan dit gedrag. Deze gebruikers hebben voorzich zelf al vastgesteld dat de "zeer tevreden" niet helemaal onafhankelijk is..

Doormiddel van bepaalde zoekfuncties in het forum, kunnen wij als moderators hier na enige tijd hier ook doorheen prikken. Na constatering volgt een gepaste waarschuwing.

Zoals daans al aangaf, de boodschap was duidelijk. Verschuilen is hier niet terecht, in dit geval zijn er meerdere PB's vooraf aan deze waarschuwing verstuurd.
#mikey#

Bericht door #mikey# »

hmmm het is niet mijn bedoeling om op dit forum reklame te maken en al zeker niet voor dat bedrijf wat jullie bedoelen ik verkoop ze zelf ook dus wat heb ik er dan aan ?????
het gaat me er alleen om dat er een heleboel mensen hier zijn die hun bike sneller willen hebben IK dus ook en als die spullen niet et koop zijn laat ik ze zelf wel maken ,vervolgens krijg ik meteen een antwoord van : je maakt uitlaten en heb snellere veren van welk bedrijf ben je dan wel niet ???
als ik dan antwoord geef krijg ik een waarschuwing????????????

maar ik snap jullie heel goed zal ook niks van mijn produkten meer aanprijzen nog maals was niet mijn bedoeling
groetjes mikey
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Welk bedrijf je ook bedoelt.. De regels zijn nu bekend.

De waarschuwing was niet naar aanleiding van je antwoord, zoals ik al zei, er waren meerdere pb's aan vooraf gegaan.

De discussie is naar mijn mening bij deze gesloten, weer on-topic.
Plaats reactie