loopt niet goed:(

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

loopt niet goed:(

Bericht door Gast »

hoop dat iemand me kan helpen zal morgen zoiezo de winkel weer ff bellen want ik heb dus net een nieuwe minibike gekocht alleen hij loopt niet lekker hij blijft alleen lopen als de shoke half open staat..!! als ik de shoke uitdoet loopt ie nog wel maar als ik dan weer gas geef slaat ie weer uit...!!en als hij dan warm is en ik geef vol gas valt ie helemaal terug in toeren klopt echt niks van :( vind echt jammer hoop dat ik het zelf op kan lossen want wil hem eigenlijk niet weer terugsturen...!!! kan em niet meer missen natuurlijk:D
blanco220

Bericht door blanco220 »

Hey , het spijt me maar ik heb deze bike ook 2 zelfs en ik zeg u nu al het is echte prul. Met de choke zit het zo je moet met de choke aan rijden maar in werkelijkheid is de choke uit . Weer een gekke ding van het oosten :? . Dus het beste is altijd de choke aanlaten alleen als je hem echt niet gestart krijgt dan probeer je even met choke uit en als het warm is choke terug aan.
ps haalt hij de 40 km/h en trilt hij ook zo fel bij u. Ik heb mijne volledig uit elkaar gegooid en gooi der nu een puch blok onder met 18 mm carb 70 cc cilinder en een proma pijp. groetjes
blanco220

Bericht door blanco220 »

Vergeten te zeggen bel zeker de winkel en probeer een andere minibike te krijgen.
groetjes
Gast

Bericht door Gast »

ooh naja fijn om te horen mooi klote dus haal je nieuw spul is het nog niet goed...!! dus ik zal we ook wel nieuw blok onder moeten gooien maar zal eerst eens ff bellen want dit kan ntuulijk niet...

bedanktr he
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Let eens op je taalgebruik!
blanco220

Bericht door blanco220 »

Voor je een andere blok er in zet probeer toch eerst iets met de blok die er in zit. Misschien krijg je er nog iets uit. ik heb niet gewacht en rechtstreeks een puch ingezet. Maar dat was meer voor de hobby. Wou eens iets anders .
vraag advies aan de verkoper
groetjes
laat iets weten
#mikey#

Bericht door #mikey# »

al eens aan een sproeiertje gedacht ?????
of haal het bezine kraantje ff van je carb af en draai hem ff open vaak licht er een stukje plastic in het gaatje van je benzine door laat heb ik ook al 3 keer gehad
Gast

Bericht door Gast »

oke thanx

heb al gebeld en ik krijg een nieuwe cabrateur opgestuurd


en wat mn taalgebruik betreft ik hou het best netjes toch<< bedoel mag ik ff balen dat ik een nieuwe bike haal en dat het dan niet goed is... je verwacht dat nieuw spul goed is of niet dan ??

ik krijg de cab. dinsdag binnen hoop dat het dan goed is :)
blanco220

Bericht door blanco220 »

Laat me iets weten als je het hebt opgelost. Stuur me een e mail massi220@hotmail.com of zeg het op de forum .Ik ben erg nieuwsgierig naar het resultaat. En het is wel balen. Ik had er twee besteld ondertussen ene verkocht en die andere moet nog gemaakt worden. Heb ook goed gevloekt.
groeten :wink:
Gast

Bericht door Gast »

is goed zodra de nieuwe cab. erop zit zal ik hier ff berichtje posten :)
Plaats reactie