banden

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

banden

Bericht door Gast »

Hey.
Wat kosten bij jullie algemeen de steekkar banden :?: :?:
S.B
Gast

Bericht door Gast »

ik weet het niet echt , maar zal wel iets van 10 euro zijn.
ik rij zelf met race bandjes, veel meer grip !!!

en ook niet al te duur. 27 EURO per band
Gast

banden

Bericht door Gast »

Bedankt Jer.
Ik gebruik zelf ook race banden,maar er is zo veel verschil in de prijs van de steekkarbanden.

Mzzl S.B
Gast

Bericht door Gast »

ik weet niet hoeveel km de race bandjes mee gaan !!

weet iemand hoe snel de race mini bandjes slijten ??
Gast

bandjes

Bericht door Gast »

mijn importeur in sprang-kappele zegt 1 jaar da is race en training hoeveel da is wik nie mar die gaan best lang meej als je gin burn out maakt haha mazzzllll
Gast

Re: bandjes

Bericht door Gast »

jeroen17 schreef: mar die gaan best lang meej als je gin burn out maakt haha mazzzllll
Dus voor mij zijn ze niet zo geschikt ?? :lol:

Bandje na me burnout
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

BURN BABY BURN :lol:
Gebruikersavatar
dennis
forum gebruiker
Berichten: 587
Lid geworden op: zo 02 mar 2003, 21:27
Locatie: beverwijk
Contacteer:

banden

Bericht door dennis »

ik ree 2racen NK minibike met de bekende 4inch banden ,voor zag het nog goed uit, maar achter na 2 races werdt dat behoorlijk minder ik bedoel de profiel.
hou ook rekening mee dat de 4 inch buiten banden de bekende race banden die kunnen eigelijk niet tegen hoge snelheid ik geloof tot 50km.er staat niet voor niks low speed
dennis
Gast

burn out

Bericht door Gast »

die steek wagen bandjes zijn net kauwgom zo zacht die schuren meer op dan da ze roken is wel jammer mar wel lief
Gast

geschikt materiaal voor frame??

Bericht door Gast »

ey ik ben hier net nieuw en ikwil ook een minibike gaan bouwen maar wat is het beste materiaal wat ik kan gebruiken voor frame ik zag het frame van paul op dat plaatje van zijn band na de burn out :D maar dat frame zag er goed uit welk materiaal heeft paul gebruikt weet iemand dat
Gast

Re: geschikt materiaal voor frame??

Bericht door Gast »

daan! schreef:ey ik ben hier net nieuw en ikwil ook een minibike gaan bouwen maar wat is het beste materiaal wat ik kan gebruiken voor frame ik zag het frame van paul op dat plaatje van zijn band na de burn out :D maar dat frame zag er goed uit welk materiaal heeft paul gebruikt weet iemand dat
Dat frame is gewoon staal , een buizen frame ... ben nu een frame aan het maken van aluminium ... de mogelijkheden zijn eindeloos :lol:
Gesloten