ik begin eindelijk

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

ik begin eindelijk

Bericht door Gast »

ik heb dan eindelijk iemand gevonden die kan lassen en ik had gelukkig nog een frame liggen van een oud brommertje met een beetje verlassen komt dan eindelijk me droom uit een eigen racer. 8)
maar ik zag ergens in dit forum om steekwagen wielen te gebruiken is dit dan wel goed zijn dit geen te hogen wielen en kun je er remmetjes op bouwen de mazel weer?? :P
Gast

Bericht door Gast »

zeg ff wat je van plan bent, want aan ut frame van een oude brommer heb je niet echt veel aan voor een minibike. En dat van die steekwagen bandjes, die doe je gewoon om je puchnaaf heen ( dat middelste ronde iets bij je spaakvelgen van een puch of tomos..)
Gast

hey

Bericht door Gast »

neej ik heb een oud frame staan en als je die een beetje verlast doet hij precies aan de minibike eisen dus ga ik die gebruiken alles moet nog wel ingekort wordne enz maar ik plaats der straks foto,s van mazel
Gast

Bericht door Gast »

vandaag weer gewerkt nou ja het frame al weer een stukkie ingekort en ja we hebben veder nog geen onderdelen dus maar ze zijn alles druk aan het regelen.me mini wordt een 65cc malossi ?
Gast

Bericht door Gast »

maak er binnekort ff foto tje van

ben nu zelf ook begonnen
Gast

df

Bericht door Gast »

malossie is but zooi moet airsal of polini pakken of erocilindro is wel duuuuuuuuuur mar snellie
Gast

Bericht door Gast »

ja ja ja ja ja ik heb me puch blok al is nog hardstikke mooi en hij doet het ook voor de bandjes zijn we alles al druk aant regelen .dan heb ik binnen een paar weken me eerste minibike .hoe lang deden jullie erover mazel
Gesloten