beginner

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

beginner

Bericht door Gast »

hallo, ik ben hier nieuw en zal me even voorstellen ben Ralph ben 15 jaar . ik heb me al best lang zitten orienteren over minibike's, ikzelf heb een puch gehad en weet dus al hoe het blokje in elkaar zit, nu is mijn vraag ik hoor allemaal dat een goede minibike al 600 euro kost enz van die grote bedragen. heb al naar frame liggen kijken dat lijkt me niet zon probleem,ik volg de opleiding metaal(zit lassen bij :wink: ).
alleen als je zon frame maakt die hier en daar op internet staan kun je daar dan ook kappen voor bestellen?, zijn ze erg duur?, ik wil voor mijn mini bike eigelijk maar 200-250 euro uitgeven,omdat het mijn eerste x is dat ik er 1 ga bouwen. mvg
Gast

Bericht door Gast »

als je je frame goed maakt volgens de maten kun je er polini kappen opzetten, en dan houd je het wel onder de 200 euro...
Gast

kappen

Bericht door Gast »

voor de goedkoopste kappen moet je bij eddy v/d boor zijn kijk mar eens op www.minibike-verkoop.nl en bel hem mar us is veel goedkoper als vacirca in oss heeft ook kant en klare frames mar zen wel duur voor vragen kun je hem ook altyd bellen
Gast

foutje

Bericht door Gast »

ut is trouwens www.mini-bikesverkoop.nl foutje
Gast

Bericht door Gast »

welkom Ralph,

welkom op het forum en veel succes met je mini bike !
Gast

Bericht door Gast »

hallo, ik ben frouke en begin net met minibike racen.
uhm, ik had een vraag is dit een goeie bike om mee te beginnen
er zit een 70 cc onder maar ik weet niet hoeveel mm caburateur het is :?: :?: :?:

[/img]http://brommer.2dehands.nl/fotos/2763273.jpg
Gast

beginner

Bericht door Gast »

heb je ook een telefoonnummer of een adres want de site van hem werkt op dit moment even niet.
Gast

Bericht door Gast »

zijn die er wel :?:
Gast

Re: beginner

Bericht door Gast »

horzel schreef:heb je ook een telefoonnummer of een adres van eddy v/d boor want de site van hem werkt op dit moment even niet.
Gesloten