koppeling

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

koppeling

Bericht door Gast »

eej ik heb een puch koppelig meej 3 segmenten en ik wou um bij hogere toeren laten pakken en ik wit er geen zak van hoe groot en waar je de gaten moet boren ik heb er nou ff een gat van 5 in geboord op de achterkant van het segment zitten 2 centergaten en dan heb ik um in de center geboord die het verste van het scharnier punt zit mar ik weet nog nie hoe da ie loopt?????
Gast

Bericht door Gast »

ff vraagje, wat is je setup....
Gast

setup

Bericht door Gast »

nouw komtie hor een 70 airsal 4poorter getuned home made pet veel afgevlakt afgedraait vliegwiel (geen frot zooi) en er komt membraam op het karter en een bosmaaier onstekeking op mar das later pas en de karters zijn licht uitgeslepen (spoelkanalen) 16 mm mikuni imitatie malossie power filter en er komt mischien een power box op is scheinbaar ook snel ?
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Vraagje? Ben benieuwd.. Wat heb je getuned aan de cilinder?
Gast

tuning

Bericht door Gast »

ik heb de 4 gaten in de zuiger open geslepen dat ut er 2 ovalen werden en ook lager gefreest de uitlaat poort veeeeeel verbreed en op tyd gefreest zodat de timing beter klopt inlaat iets verbreed en op tyd gezet spoelpoorten recht naar beneden zonder knikken erin en iets groter en dan een hoge druk kop erop dan rijd ie ut beste maar bij airsal is ie standaart al best dood onderin maar da kun je fiksen meej oe koppeling dussssss
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Heb je een poortmap? Of kun je de maten opmeten? Ben erg geinterreseerd. Heb al veel verschillende gezien.. Ben ze aan het vergelijken..
Gast

cilinder

Bericht door Gast »

neej ik heb gewoon een krukas en cilinder op carters gezet en bietje slijpen controleren enzo door
Gast

Bericht door Gast »

hey, ik heb een tekening gehad van hoe het moet, want waar jij zeg maar die gaten hebt geboord, moet je helemaal afzagen voor op een 70cc, ik zal wel ff gaan zoeken of ik daar het plaatje nog van heb.....
Gebruikersavatar
jeroenvanel
forum gebruiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
Locatie: 's-Gravenpolder
Contacteer:

Bericht door jeroenvanel »

als u dat plaatje heeft zou u dan die a.u.b. ook naar mij willen mailen??

mvg jeroen
[/u]
www.t-1racing.tk
Gast

Bericht door Gast »

hey, op deze foto heb ik 1 segment gedaan, de onderste, hij is zo al erg extreem verlicht. Bij het optrekken krijg je nu het geluid wat je bij een scooter ook ongeveer hebt. je moet er wel rekening mee houden dat je koppeling nu wel sneller slijt, maar de echte racers onder ons weerhoud dit natuurlijk niet!

Afbeelding
Gesloten