Blata 2.6
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Bernard_Weerdt
- nieuwe gebruiker
Blata 2.6
Hallo,
Ik kan een Blata 2.6 kopen heb je hier wat aan het is voor een jongen van 13 jaar die er mischien mee wil gaan racen.
is dit wat of hebben jullie beter ideen
Ik kan een Blata 2.6 kopen heb je hier wat aan het is voor een jongen van 13 jaar die er mischien mee wil gaan racen.
is dit wat of hebben jullie beter ideen
Kwaliteit is het wel, grappig ook maar.. Racen zou ik niet doen. Dit ding druk mischien 2/3pk
Op wedstrijden maak je hiermee dus geen kans. Maar het is wel erg leuk!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
kleine_duivel
- spammer
en als klap op de vuurpijl: ze zijn niet eens toegestaan voor nk'sJustin schreef:Kwaliteit is het wel, grappig ook maar.. Racen zou ik niet doen. Dit ding druk mischien 2/3pk![]()
en of een 49cc china het zou winnen betwijfel ik,maar erg veel zal dat niet uitmaken...
als het voor een redelijk prijsje is: gewoon doen!
- thomas1991
- forum gebruiker
Het zijn leuke dingen, maar wel erg klein..
Volgens mij nog kleiner als de 49cc china, ik heb er een paar keer op de kartbaan zien rijden. Maar dat zaten er kinderen op van zo'n 6-8 jaar
Volgens mij nog kleiner als de 49cc china, ik heb er een paar keer op de kartbaan zien rijden. Maar dat zaten er kinderen op van zo'n 6-8 jaar
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
ja hallo lekker eerlijk, jij hebt 6-72 + UHP uitlaat,minibikerheerhugowaard schreef:ow dan heb je mijn chinees nog niet zien rijdenkleine_duivel schreef:Justin schreef:Kwaliteit is het wel, grappig ook maar.. Racen zou ik niet doen. Dit ding druk mischien 2/3pk![]()
en of een 49cc china het zou winnen betwijfel ik,maar erg veel zal dat niet uitmaken...
en niet over je 14mm dell. REP. zeuren want de 2.6 heeft een echte dell 14 mm onder zijn kont
en verder zit er een totaal andere cilinder onder, namelijk een 39cc gilardoni
lekkere vergelijking heren
- Bernard_Weerdt
- nieuwe gebruiker
Het isduidelijk
Ik moet deze Bike gewoon niet kopen dus.
Is een Sendai watergekoelde 39cc dan toch een betere keus.
-
nibbles
Re: Het isduidelijk
hee,Bernard_Weerdt schreef:Ik moet deze Bike gewoon niet kopen dus.
dat is zkkr een goede keus, alleen. het is een chinees(wel van wat betere kwaliteid. maar nog niet zoals een Blata)
die zal ik doen of ik zal gaan zoeken naar een goede Blata als ik u/jij was.
MVG Kenny
stelletje bekvechters iemand zoekt hier een geschikte minibike voor iemand van 13!
een taichi of mt4 watergekoeld zijn idd erg leuke bikes je kunt ze hoe dan ook altijd nog opfokken als het n iet goed is maar recht uit de doos hebben ze sowieso al flink wat power bij de mt4 moet je wel meer aanpassen dan bij een taichi hoop dat je een goede keus kunt maken
gr jack
een taichi of mt4 watergekoeld zijn idd erg leuke bikes je kunt ze hoe dan ook altijd nog opfokken als het n iet goed is maar recht uit de doos hebben ze sowieso al flink wat power bij de mt4 moet je wel meer aanpassen dan bij een taichi hoop dat je een goede keus kunt maken
gr jack
is overgegaan op de scooterwereld...