Wedstrijden PKE???
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
Wedstrijden PKE???
De afgelopen week ben ik diverse malen benaderd om aan het eind van de zondag dat er bij ons gereden wordt een wedstrijd voor de beginners en ervaren rijders te organiseren.
Dus........daarom de Poll
Dus........daarom de Poll
-
Navy Green
- forum gebruiker
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
tja... en dat is nou het enige wat me nu nog tegenhoud om die wedstrijden te organiseren.jordy 15 schreef:Dat is zeker leuk !
Maar het is nog leuker als iedereen met transponder kan rijden..
Mischien een idee ?
een transponder kost heel wat en de modellen die wij gebruiken worden niet meer gemaakt. als er mee gereden gaat worden dan zal daar wel een flinke borg aan vast zitten
Je kunt het ook zo bekijken:Hawk schreef:Ik zie dat er op het moment 3 mensen op 'Nee' hebben gestemd; mischien als ze melden waarom ze tegen gestemd hebben dan kan daar mischien een oplossing voor gevonden worden zodat iedereen zich toch goed voelt bij een wedstrijdje.....
Als zo'n wedstrijdje niet door gaat, dan zijn alle mensen die op ja hebben gestemt teleurgesteld
Bovendien wordt er door iedereen 5 of 6 manches vooraf gereden. Die eene keer meer of minder maakt toch niet uit voor die enkeling die geen wedstrijdje wil.
Het belangrijkste vind ik de veiligheid (vlaggers) en dat zit wel goed in Echt.
Okeej, mijn mening is nu wel duidelijk
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
1e een DM, 2e een Blata en 3e een bamibikeHawk schreef:Ja nee is ook zeker zo ben ik helemaal met je eens; maar is toch leuk als die 3 mensen ok meerijden.
Mischien hebben ze nog tip(s) over wat hun niet fijn vinden aan een wedstrijd zodat we dit kunnen oplossen en iedereen er beter van wordt![]()
Trouwens; wat worden de prijsjes?!
Geintje.
We hebben heel wat bekers staan. dus dat komt wel goed.
Dus als ik het zo zzie dan zijn er toch heel wat rijders die graag een wedstrijd willen rijden. Dan zal ik 17 december in de pauze even een oproep in de horeca doen. De meeste stemmen gelden dan en de transponders laten we dan weg. Ik zal vandaag eens even gaan kijken of ik iets op papier kan zetten.
En die vlaggers dat zit altijd goed, beter teveel dan te weinig.