uitlaat??

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

uitlaat??

Bericht door Gast »

Ik heb een uitlaat probleempje...
Met een volle kuip van een polini 911 kan ik geen proma circuit ombouwen
Daar is geen plaats voor.......

En een rechte pijp werkt ook niet ik mis te veel vermogen op het moment.
De oplossing is een expansie stuk maken denk ik, maar ja mini he dus niet veel plaats

Dus.. heeft er iemand het zelfde probleem of is er iemand die hier een oplossing voor heeft laat het me ff weten B.V.D.

Sjef Vinken Pocketbike team Someren
Gast

Bericht door Gast »

is er helemaal geen ruimte of wel een beetje anders kun je er zelf een lasse

en anders als er ruimte is onderje tank een expansievat
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou boven mijn achterwiel plaats hebben en dan een terugloper maken maar ja ziet dat er wel uit en werkt dat wel??

Zijn er regels over de lengte en dikte??
Het heeft met tegendruk te maken dat ik mijn brandstof mengsel in de cilinder hou tijdens het vullen maar ja op een animatie filmpje ziet dat er luuk uit maar in de praktijk ben ik er nog lang niet uit ben ik bang..

Onder de tank zit mijn luchtfilter ik heb mijn carbo. naar achteren staan op de orginele manier.

Gr. Sjef
Gast

Bericht door Gast »

hey als het da echt zo,n probleem wordt laat hem er dan gewoon naast uit komen.en dan maak je er een sttuk kap over . dat je je benen niet verbrand en dan hoop ik dat alels lukt .ps is maar gewoon een tip hoor sterkte er veder mee!
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Als je geen ruimte hebt voor de bocht die bij de proma cc ook de expansie is zal je de expansie onder het zadel kwijt moeten, en den zal de demper een trugloper moeten wezen anders kom je niet uit. Maar dit kan heel mooi staan hoor. Bij de nk's rijden ze bijna allemaal zo, ik ook......
Gast

Bericht door Gast »

Zelf heb ik een uitlaat onder het zitje door gemaakt.
Maar als je je e-mail adres even geeft kan ik wel een foto sturen.
Veel succes verder.

Groeten,

Johan
Gast

Bericht door Gast »

j_vinken@hotmail.com


Bij deze ff mijn e-mail adres voor de foto's.
In iedergeval bedankt oppr de tip...

Gr. Sjef
Gast

Bericht door Gast »

Hey ,

Ik ben ook bezig met een volle kuip en ik heb een Techno Expansie uitlaat er onder zitten , die heb ik niet zelf gelast dus weet niet precies hoeveel werk het is maar zal wel meevallen , die is in ieder geval een stuk compacter dan een proma ... anders moet je maar even kijken bij mijn foto ...

Afbeelding

ps: de volle kuip komt op een andere mini maar met deze uitlaat
Gesloten