Bandjes passen niet!

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Past het?

Jah!
27
93%
Nee!
2
7%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gast

Bandjes passen niet!

Bericht door Gast »

Onze steekwagenbandjes passen niet om de puch naaf
Het lukt ons zelf niet, en meneer de bandenboer zegt ook dat het niet kan, hij beweert dat wij 4,5 inch bandjes nodig hebben, en die bestaan niet volgens hem (volg je et nog?).

Wij hebben 4 inch bandjes en de naven zijn ca. 4,5 inch.

We've got hulp nodig!
Gast

Bericht door Gast »

in heel erg warm water legge dan lukt het en invette werk ook nog wel
Gast

past niet???

Bericht door Gast »

Nou, dan ben jij de eerste....
Heb je wel alu naafjes?
Dat laatste model puch maxi, wat je eigelijk helemaal geen maxi mag noemen, heeft stalen velgjes, die volgens mij uit de zelfde fabriek komen als die van de tomos 2 speed. Ook al zo'n mislukt gebeuren... En die naafjes zijn inderdaad net ff wat anders van maat, maar uiteidelijk past het wel! En ehhhh rekt het niet, dan scheurt het wel hahaha
Gast

Bericht door Gast »

nee puch nave voor heb ik een steek wage band en achter een raceband
Gast

Bericht door Gast »

puch naaf is 4 insch heb er gewoon op gelegt
Gast

Bericht door Gast »

Joo Elwood!! ik bouw samen met kadaver en nog een vriend deze minibike... en aangezien kadaver een beetje lui is met antwoorden doe ik het wel :wink: :P

Het zijn inderdaad aluminium naven...
En in de bandjes zit een stalen ring (helemaal aan binnenkant, zodat het word verstevigd) En die wil er gewoon niet omheen, dat is het hele probleem!!

Graag nog meer oplossingen!! We proberen alles, hoe bizar het ook is :wink: :mrgreen:
Gast

Bericht door Gast »

dus alu. puch nave als ik het begrijp dan moet je bij de witte in vught zijn ik weet niet waar jij woont die heeft berge aan puch wiele en blokke en die kan je veder helpe 5 euro per naafje ofzo
Gast

Bericht door Gast »

hallo!?!?!? ik weet niet of je het hebt GELEZEN maar ik heb al naven hoor!!
Ik kan alleen de bandjes er niet om krijgen
Gast

Bericht door Gast »

die laaste modele ware stale velge aha maar jij komt uit vriezeveen dat erg ver van vught dus laat maar hange gewoon andere nave zoek op een brommer sloop
Gast

Bericht door Gast »

LEZEN!! je maakt wel een hele domme indruk nu!!

Ik heb al naven!!
Gast

Bericht door Gast »

en wat hij volgens mij bedoeld is FLIKKER DIE NAVEN WEG EN KOOP NIEUWE
Gast

Bericht door Gast »

ja, dat gaat dus niet...
puch naven zijn een universele maat, dus daar schiet ik niks mee op
Gast

Bericht door Gast »

ik mijn steekwagen band gewoon er op gelegt eerst een stukje en dan steeds iets veder als het niet met de hand lukt kun je 1 koevoet (of wat iets wat het zelfde werkt )en dan met de platte punt steeds iets veder drukke stukje voor stuk als je dit niet snapt dan moet je in een garage vrage of ze het wille late hoe hun bande er op legge
Gast

Bericht door Gast »

GA EEN DRIEDUBBEL VERGROOTGLAS BIJ DE ALDI KOPEN!!!!!!

Kadaver schreef helemaal bovenaan
meneer de bandenboer zegt ook dat het niet kan

Dus als je het ook eindelijk een keer leest, kom je tot de volgende conclusie:

We zijn al bij een bedrijf geweest (van aalderen banden) :shock:

sorry voor deze manier van reageren, maar volgens mij lees je het totaal niet Brabantese Boer, want je weet half niet waar het over gaat!!!!!
Gast

Bericht door Gast »

in een autoband zit ook een stale ring hoe denk jij dat die band op die velg komt
Gesloten