Nog enkele dagen tot Stadskanaal!!!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nog enkele dagen tot Stadskanaal!!!!!
http://www.renttimesystems.nl
Zo langzamerhand begint de TIJD te dringen,graag wijst Renttimesystems U op de mogelijkheid om via de site Uw transponder te bestellen.
Er zijn ongeveer 50 personen die nog geen transponder bezitten,dan wel geen transponder nummer hebben door gegeven.
Realiseer U daarbij: GEEN TIJD ,GEEN KWALIFICATIE PLAATS!
Voor vragen over gedane bestellingen en registratie van Uw transponders kunt contact opnemen via de site. verkoop@renttimesystems.nl
Met vriendelijke groet,Renttimesystems, Adri Zwart
Zo langzamerhand begint de TIJD te dringen,graag wijst Renttimesystems U op de mogelijkheid om via de site Uw transponder te bestellen.
Er zijn ongeveer 50 personen die nog geen transponder bezitten,dan wel geen transponder nummer hebben door gegeven.
Realiseer U daarbij: GEEN TIJD ,GEEN KWALIFICATIE PLAATS!
Voor vragen over gedane bestellingen en registratie van Uw transponders kunt contact opnemen via de site. verkoop@renttimesystems.nl
Met vriendelijke groet,Renttimesystems, Adri Zwart
-
jarno_blata_23
ik heb een transponder bij Pien gekocht dus als het goed is doet die het als ik daar kom!
Toch?
Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
Toch?
-
mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
jarno_blata_23
Als ik hem dan nog niet op hebmark#41 schreef:Als er zo een dikke gele opgeladen plak kaas op je motor zit denk ik dat ie het gaat doen Jarno!! Toch Pien???
Op verschillende binnenbanen deedt hij het al dus dat zal wel goed komen!
-
vincent popma
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
DSF-Patrick
- forum gebruiker
-
jarno_blata_23
Ik ga vanavond al wij gaan met de kamper dus blijven in stadskanaal overnachten! zijn er dan al meer mensen ???
-
dm minibike racing #30
ik denk het wel weet het wel zeker dat er vanavond al rijders zijn de meesten komen vanavond aljarno_blata_23 schreef:Ik ga vanavond al wij gaan met de kamper dus blijven in stadskanaal overnachten! zijn er dan al meer mensen ???
suc6 morgen
-
jarno_blata_23
dankje!dm minibike racing #30 schreef:ik denk het wel weet het wel zeker dat er vanavond al rijders zijn de meesten komen vanavond aljarno_blata_23 schreef:Ik ga vanavond al wij gaan met de kamper dus blijven in stadskanaal overnachten! zijn er dan al meer mensen ???
suc6 morgen
Rij jij zelf niet meer mee peter ???
Gr Jarno #23
-
jarno_blata_23