haha toen ik een opknapper kocht voor 50 euro, zat er ook een 17.5 mm op van dellorto. een dellorto sha 15 ofzo geloof ik maargoed dat was ook gewoon een 49 cc... aangezien er geen spruitstukken voor zijn hadden ze dat opgelost met een stukje pvc buisje hadden tussen de carb en de originele spruitstuk geschoven haha, en hij lekte niet eens en reed best goed
crossertje schreef:haha toen ik een opknapper kocht voor 50 euro, zat er ook een 17.5 mm op van dellorto. een dellorto sha 15 ofzo geloof ik maargoed dat was ook gewoon een 49 cc... aangezien er geen spruitstukken voor zijn hadden ze dat opgelost met een stukje pvc buisje hadden tussen de carb en de originele spruitstuk geschoven haha, en hij lekte niet eens en reed best goed
crossertje schreef:haha toen ik een opknapper kocht voor 50 euro, zat er ook een 17.5 mm op van dellorto. een dellorto sha 15 ofzo geloof ik maargoed dat was ook gewoon een 49 cc... aangezien er geen spruitstukken voor zijn hadden ze dat opgelost met een stukje pvc buisje hadden tussen de carb en de originele spruitstuk geschoven haha, en hij lekte niet eens en reed best goed
sha 15 = 15 mm
hij was toch echt 17.5 mm zoveel wijkt mn liniaal niet af
jah 70 is groot zat en als het spruitstuk niet lukt
heb ik er nog wel 1 voor je van ijzer spruitstuk dan voor een 17,5 mm
hij is door een bedrijf gemaakt je cabo schuift er zo in
en hij is goed aftestelen die cabo
groetjes en veel suces
van joeri
klik hier en beschouw me minibike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21007