BA Searchers BLATA B1 KIT Modified, Update P18 Pak en Tuning
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Okee, weer ff een update........mijn complete frame is vandaag gestraald en in de poeder coating gezet, samen met subito zijn stamas frame!!
Moet zeggen dat dat heel snel gegaan is, de frames heb ik zelf gestraald mbv een straalkast...een grote kast wel te verstaan.
Mijn frame was binnen 15 min helemaal schoon en geen spetter verf meer te zien, maar subito zijn frame daar in tegen heeft er in totaal wel zeker zo een 1,5 uur in gehangen om al de verf er af te krijgen.(stamas frames hebben dus van huis uit dus ook een poedercoating, en is vrij moeilijk om er af te stralen.
Ik heb alleen foto's van het stralen, en de eindresultaat van mijn bike met de coating er op en weer in elkaar gezet..hier komen ze....
Spulletjes netjes op gehangen, en de frames nog voorzien van hun eerste verf....

Spulletjes nu echt in de straal kast samen met 2 wielen van een tractor die net gelast zijn.

De klok ingesteld op 14 minuten...hopen dat het schoon is na die tijd

Ohww nog 7 minuten......schiet nou op !!

En zo zag het spul van mij(links op het pallet) er uit na 14 min. stralen, het frame van subito heeft nog een goed uur langer in de kast gezeten.

Zo mijn bike weer terug compleet gemonteerd met het verse frame in de coating

Wat staat ze er weer netjes bij zo
.....bling bling all the way!!
Tot zover deze update weer
Moet zeggen dat dat heel snel gegaan is, de frames heb ik zelf gestraald mbv een straalkast...een grote kast wel te verstaan.
Mijn frame was binnen 15 min helemaal schoon en geen spetter verf meer te zien, maar subito zijn frame daar in tegen heeft er in totaal wel zeker zo een 1,5 uur in gehangen om al de verf er af te krijgen.(stamas frames hebben dus van huis uit dus ook een poedercoating, en is vrij moeilijk om er af te stralen.
Ik heb alleen foto's van het stralen, en de eindresultaat van mijn bike met de coating er op en weer in elkaar gezet..hier komen ze....
Spulletjes netjes op gehangen, en de frames nog voorzien van hun eerste verf....

Spulletjes nu echt in de straal kast samen met 2 wielen van een tractor die net gelast zijn.

De klok ingesteld op 14 minuten...hopen dat het schoon is na die tijd

Ohww nog 7 minuten......schiet nou op !!

En zo zag het spul van mij(links op het pallet) er uit na 14 min. stralen, het frame van subito heeft nog een goed uur langer in de kast gezeten.

Zo mijn bike weer terug compleet gemonteerd met het verse frame in de coating

Wat staat ze er weer netjes bij zo
Tot zover deze update weer
Laatst gewijzigd door ba-searcher!! op ma 06 aug 2007, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- thomas1991
- forum gebruiker
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Dan gaan we zondag eens los op de baan.
Nogmaals bedankt voor het stralen en het poedercoaten.
Die bolussen kunt u maandag tijdens de pauze op tafel verwachten
Maar nogmaals, ziet er super uit
Enne...sorry dat m'n frame zo'n "pain in the ass" was haha
Laatst gewijzigd door Subito op vr 27 jul 2007, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- Minibike-Tuner
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
ba-searcher!! schreef:Uhh sven zet die bolussen maar op de toonbank waar de kommetjes staan ..oja, kantine is bij ons bovenniet dat je je verloren zoekt naar een kantine
![]()
Ohh ze blinkt nou zo mooi ey......i'm in love
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
zeker wel mooi.
coaten is vet.
wel beetje flauw om het een blata te noemen want in mijn ogen is het nog steeds een chinees met blata onderdelen
heb trouwens nog een tip: je hebt je voetsteunen behoorlijk naar achteren, ik ga sneller rond met de voetsteunen max. naar voren
is maar wat je zelf prettig vind natuurlijk ,maar misschien heb je er helemaal niet bij stil gestaan
Tim.
coaten is vet.
wel beetje flauw om het een blata te noemen want in mijn ogen is het nog steeds een chinees met blata onderdelen
heb trouwens nog een tip: je hebt je voetsteunen behoorlijk naar achteren, ik ga sneller rond met de voetsteunen max. naar voren
is maar wat je zelf prettig vind natuurlijk ,maar misschien heb je er helemaal niet bij stil gestaan
Tim.