Techno Circuit krul model op minibike??????? Dringend

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Techno Circuit krul model op minibike??????? Dringend

Bericht door Gast »

heey

Kun je een Uitlaat Techno Circuit krul model op een minibike zetten door hem te verlassen?? Dringend.... :shock: :shock: :D :)

Greetz minibiker..... :D
Mn frame is af puchblok 65 cc polini hangt er onder nu de uitlaat nog :D
Jopie

Bericht door Jopie »

Halooooooooooo,

Als het echt dringend is moet je misschien eerst ff lezen!, alle info die jij nu vraagt staat er allemaal al op !!!!!

die search zit er niet voor niks!

Jopie
Gast

Bericht door Gast »

het kan, maar het is een goedkope k*t uitlaat. Latex
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: Techno Circuit krul model op minibike??????? Dringend

Bericht door Wim »

muhren schreef:heey

Kun je een Uitlaat Techno Circuit krul model op een minibike zetten door hem te verlassen?? Dringend.... :shock: :shock: :D :)

Greetz minibiker..... :D
Mn frame is af puchblok 65 cc polini hangt er onder nu de uitlaat nog :D
Yo

't kan uiteraard wel, alleen is de expansie-bocht lastiger als je vergelijkt met een Proma circuit! gaat te snel haaks om.

en je mist een stukkie lengte naar je demper toe, deze buis moet je dan langer maken, en dat gaat weer ten koste van je maximaal toerental.

zowieso, gekeken naar je cilinder is de Techno circuit niet echt geschikt, kan hoge toeren niet verwerken!
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb ook een 65cc polini en een techo uitlaat ... gaat perfect !
Gast

Bericht door Gast »

is jou demper er niet afgeflikkerd en hoe heb je die krul gelast want ze zeggen dat het niet past zou mischien ook een foto kunnen plaatsen :? :?:
Gast

Bericht door Gast »

is jou demper er niet afgeflikkerd en hoe heb je die krul gelast want ze zeggen dat het niet past zou mischien ook een foto kunnen plaatsen :? :?:
Gast

Bericht door Gast »

lucky-X schreef:is jou demper er niet afgeflikkerd en hoe heb je die krul gelast want ze zeggen dat het niet past zou mischien ook een foto kunnen plaatsen :? :?:
Deze uitlaat zat er al onder toen ik hem kocht ... maar hier dus een fototje ..

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

ZOOW die demper zit goed vast gelast :D i kdenk tog dat i keen proma cc neem
Gast

Bericht door Gast »

lucky-X schreef:ZOOW die demper zit goed vast gelast :D i kdenk tog dat i keen proma cc neem
Dat kan maar een proma heeft een veel dikkere bocht , ik ben nu bezig een volle kuip op een mini te fixen en die krijg je NOOOOIT om een proma heen
Gast

Bericht door Gast »

das wel een voordeel van techno uitlaat ik weet het nog niet! :?
Gast

Bericht door Gast »

en heb je hem er al omheen en heb je een foto???????
kun je hem anders ff mailen naar

Matthieuvanroest@hotmail.com :D
Gesloten