Uitlaat minibike

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Uitlaat minibike

Bericht door Gast »

Hallo

Ik wil dus zelf een minibike gaan maken maar voor ik begin heb ik nog wat vraagjes! :?: :oops:

Ik wil dus een minibike maken met een puchblok maar wat voor uitlaat heb je dan nodig :?: En wat voor ketting gebruiken jullie om het wiel aan te drijven :?: En dan nog de laatste vraag :P wat kost het bouwen van een minibike ongeveer :?:

alvast hartelijk bedankt
groeten tim en hou hem tussen de lijntjes :!:
Gast

Bericht door Gast »

je kan gewoon een normale ( puch) ketting gebruiken en deze inkorten. Als uitlaat zou je een proma circuit kunnen nemen, die hebben aardig wat minibikers en wat het gaat kosten, tjah dat kun je helemaal zelf bepalen, neem je kappen, neem je veel 2e hands of juist veel nieuw, maak je zelf het frame, neem je puch naven, e.d. maar in ieder geval suc6
Gast

Re: Uitlaat minibike

Bericht door Gast »

minimaxitim schreef:Hallo

Ik wil dus zelf een minibike gaan maken maar voor ik begin heb ik nog wat vraagjes! :?: :oops:

Ik wil dus een minibike maken met een puchblok maar wat voor uitlaat heb je dan nodig :?: En wat voor ketting gebruiken jullie om het wiel aan te drijven :?: En dan nog de laatste vraag :P wat kost het bouwen van een minibike ongeveer :?:

alvast hartelijk bedankt
groeten tim en hou hem tussen de lijntjes :!:
LEEEESSSSS eerst gewoon is ff het forum voor je vragen gaan stellen ... alle antwoorden staan al een keer of 10 in het forum
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: Uitlaat minibike

Bericht door Wim »

Fzr-Paul schreef:
minimaxitim schreef:Hallo

Ik wil dus zelf een minibike gaan maken maar voor ik begin heb ik nog wat vraagjes! :?: :oops:

Ik wil dus een minibike maken met een puchblok maar wat voor uitlaat heb je dan nodig :?: En wat voor ketting gebruiken jullie om het wiel aan te drijven :?: En dan nog de laatste vraag :P wat kost het bouwen van een minibike ongeveer :?:

alvast hartelijk bedankt
groeten tim en hou hem tussen de lijntjes :!:
LEEEESSSSS eerst gewoon is ff het forum voor je vragen gaan stellen ... alle antwoorden staan al een keer of 10 in het forum

Goed antwoord FZR-paul!!

maar probeer het 's VRIENDELIJK te brengen!!

op deze manier lijk je wel een boerenl...

Ggrrtttzz
Wim

Tim, succes, maar hij heeft wel gelijk,
als je eerst dit Forum van voor naar achter doorleest, heb je in de eerste plaats veel leuk leesvoer, en in de tweede plaats andere vragen!!

Succes
Gast

Re: Uitlaat minibike

Bericht door Gast »

Goed antwoord FZR-paul!!

maar probeer het 's VRIENDELIJK te brengen!!

op deze manier lijk je wel een boerenl...

Ggrrtttzz
Wim

Tim, succes, maar hij heeft wel gelijk,
als je eerst dit Forum van voor naar achter doorleest, heb je in de eerste plaats veel leuk leesvoer, en in de tweede plaats andere vragen!!

Succes
Oke oke jij brengt het wat vriendelijker maar het komt op hetzelfde neer :)

ennuh ben niet zo'n boerenL|_|L als ik lijk hoor :wink:
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: Uitlaat minibike

Bericht door Wim »

Fzr-Paul schreef:
Goed antwoord FZR-paul!!

maar probeer het 's VRIENDELIJK te brengen!!

op deze manier lijk je wel een boerenl...

Ggrrtttzz
Wim

Tim, succes, maar hij heeft wel gelijk,
als je eerst dit Forum van voor naar achter doorleest, heb je in de eerste plaats veel leuk leesvoer, en in de tweede plaats andere vragen!!

Succes
Oke oke jij brengt het wat vriendelijker maar het komt op hetzelfde neer :)

ennuh ben niet zo'n boerenL|_|L als ik lijk hoor :wink:

haha, weet ik wel hoor!! :lol:

mischien ben ik wel te beschaafd, 8)

ik ben van opvoeden ipv afzeiken!! maar houd 't altijd te lang vol!


" no hard feelings " :wink:

Ggrrttzz
Wim
Gast

Bericht door Gast »

nix tegu boeru he :evil:
Gesloten