stafke007 schreef:heb je die luchtfilter wel trg goed gemonteerd
zoniet krijgt hij meer lucht dan anders en kloppen je verhoudingen niet meer en slaat hij uit
Greetzzz Steven
hoe ik ook probeer er blijft wel een randje wit tussen de vilter en de carabateur
Staat de shoke wel open!?! of probeer hem eerst is aan de praat te krijgen, door de shoke dicht te doen dan 2x ofzo trekken en daarna weer open en dn moet hij aanblijven;)
stafke007 schreef:heb je die luchtfilter wel trg goed gemonteerd
zoniet krijgt hij meer lucht dan anders en kloppen je verhoudingen niet meer en slaat hij uit
Greetzzz Steven
hoe ik ook probeer er blijft wel een randje wit tussen de vilter en de carabateur
Staat de shoke wel open!?! of probeer hem eerst is aan de praat te krijgen, door de shoke dicht te doen dan 2x ofzo trekken en daarna weer open en dn moet hij aanblijven;)
maar 1 probleempje als ik de shoke dicht zet dan krijg ik hem niet meer open dan moet ik de powerfilter er eenrst afhalen en dan heb je zo een kleine metalen staafje voor de schuif die moet ik dan indrukken en dan gaat hij weer open
cheno schreef:
hoe ik ook probeer er blijft wel een randje wit tussen de vilter en de carabateur
Staat de shoke wel open!?! of probeer hem eerst is aan de praat te krijgen, door de shoke dicht te doen dan 2x ofzo trekken en daarna weer open en dn moet hij aanblijven;)
maar 1 probleempje als ik de shoke dicht zet dan krijg ik hem niet meer open dan moet ik de powerfilter er eenrst afhalen en dan heb je zo een kleine metalen staafje voor de schuif die moet ik dan indrukken en dan gaat hij weer open
Als alles goed zit moet de shoke open gaan zodra je je gashendel helemaal opendraait.
Volgensmij moet je dan dat ijzertje terug buigen zoals hij normaal hoord, of eventje een nieuwe carb. er onder zetten. Anders maak eventjes foto's van je carb. en je lucht filter, dan kunnen we hier kijken of het allemaal goed zit en waar het aan kan liggen. Want het probleem was tog dat hij steeds afsloeg?