MVG Dennis
[AC Chinees & Blata Rep]UPD:B1 rep ventilator pag12
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- *minibiker*
- forum gebruiker
- *minibiker*
- forum gebruiker
Dan denk ik idd dat waterkoeling wat interessanter is voor jou en je zoon..ik denk beter dat je kan over stappen naar waterkoeld kost niet veel meer en je hebt redelijke power en kwaliteitBlackWolf schreef:Ik denk dat ik beter uit ben met een watergekoelde inderdaad, fabrieks gaat nog even niet door. Het geld wat ik nu in wil steken bij de huidige bike is te veel en het wordt wel beter op maar ik denk dat een watergekoelde sterker gebouwd is. Als ik voor het geld wat ik wil insteken een watergekoelde koop en huidige bike doorverkoop, ik heb nog veel onderdelen die ik apart kan verkopen veel minder dan de winkel prijs, het klinkt gek maar dan hou ik zelfs geld over om de nieuwe bike verder op te bouwen.
Twijfels, twijfels…
Succes
-
BlackWolf
Inderdaad, ik heb net met minibikestunter gebeld voor een Blata replica en die zijn tijdelijk niet leverbaar en misschien kan het heel lang duren voordat het komt.Ik zag ook een GRC replica op minibikeshopmaar mijn zoon vindt een Blata replica mooier.
Weet iemand hier een adresje voor Blata replicas?
lol meer als 16000 toeren:) dan moet je overgaan naar roterende inlaat:)
naja ik zou gewoon voor een zelfbouwer gaan;)
gr
naja ik zou gewoon voor een zelfbouwer gaan;)
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
-
BlackWolf
Geen tijd voor
Ik moet ook af en toe aan mijn auto sleutelen 
Ik heb net paar internet sites zitten bekijken maar het wordt lastig met een Blata replica...
PS:Let niet op mijn spelling in laatste paar posts, want ik zit vanuit de auto met een laptop te schrijven en ik zie amper wat ik schrijf door de zon.
Ik heb net paar internet sites zitten bekijken maar het wordt lastig met een Blata replica...
PS:Let niet op mijn spelling in laatste paar posts, want ik zit vanuit de auto met een laptop te schrijven en ik zie amper wat ik schrijf door de zon.
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als ik jou was zou ik voor de grc replica gaan.BlackWolf schreef:Inderdaad, ik heb net met minibikestunter gebeld voor een Blata replica en die zijn tijdelijk niet leverbaar en misschien kan het heel lang duren voordat het komt.Ik zag ook een GRC replica op minibikeshopmaar mijn zoon vindt een Blata replica mooier.
Stuur eigenschappen zijn beter, en frame is ook een stuk sterker.
groet,
ruben.
-
stephan
- forum gebruiker
ruben4takt schreef:Als ik jou was zou ik voor de grc replica gaan.BlackWolf schreef:Inderdaad, ik heb net met minibikestunter gebeld voor een Blata replica en die zijn tijdelijk niet leverbaar en misschien kan het heel lang duren voordat het komt.Ik zag ook een GRC replica op minibikeshopmaar mijn zoon vindt een Blata replica mooier.
Stuur eigenschappen zijn beter, en frame is ook een stuk sterker.
groet,
ruben.
dat denk ik ook b1 replica heb je niks aan qua frame enzo wat dat moet je gaan richten enzo.
blokken zijn best aardig (geen fabrieks kwali natuurlijk)
groeten stephan
www.racingteamdeboer.com
-
BlackWolf
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
ik had een 49cc watergekoelde zpf!
super ding!
had standard al 6,5pk op de testbank inplaats van de beloofde 12
maargoed ik heb nooit overkokers of dergelijke gehad dus ik zou voor ene 49cc watergekoelde gaan...
of... een ac 39cc
super ding!
had standard al 6,5pk op de testbank inplaats van de beloofde 12
maargoed ik heb nooit overkokers of dergelijke gehad dus ik zou voor ene 49cc watergekoelde gaan...
of... een ac 39cc
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
-
BlackWolf
Ik ben volop bezig om een watergekoelde te vinden, en hoogst waarschijnlijk blijft deze huidige bike ook, alleen ik had grote plannen die schuif ik opzij ik zet enkel een technigas uitlaat op en de andere dingen die hierboven staan. Ik was van plan om het frame te spuiten enz. maar dat doe ik niet meer.
Nogmaals, als iemand een adresje weet voor een nieuwe of een weinig gebruikte tweedehandse houd ik me aanbevolen.
Nogmaals, als iemand een adresje weet voor een nieuwe of een weinig gebruikte tweedehandse houd ik me aanbevolen.
-
Navy Green
- forum gebruiker
-
BlackWolf
Eindelijk na paar dagen druk zoeken hebben we een Blata B1 replica gevonden, en dit terwijl het onder onze neus was. Ik heb veel gemaild met paar mensen uit marktplaats en iemand hier op het forum voor een tweede hands, we kwamen niet uit met de prijs, ieder zijn recht om te vragen wat ze willen natuurlijk.
Ik had besloten om een 50cc watergekoeld GRC model te kopen met een dikke aluminium frame omdat dit het enige was wat ik kon vinden. Er was maar eentje over van deze bike op *geen sponsor*.nl dus ik heb gebeld met *geen sponsor*.nl om het te ophalen maar ik wou het eerst goed bekijken omdat het een onbekende bike voor me was, ik moest wel paar honderd kilometer heen en weer rijden maar dat terzijde. Toen ik daar aankwam zag ik twee watergekoelde Blata B1 replica’s staan deze waaren niet op voorraad volgens de website. Besluit was toen al genomen eigenlijk, 50cc zag er wel goed uit maar op een of andere manier beviel het model niet.
We hebben dus 39cc watergekoelde Blata B1 replica gekocht en eigenlijk goedkoper dan wat er op MP verkocht wordt die allemaal standaard zijn. We hebben gelijk een extra kuip set gekocht als reserve en we hebben ook een Zocchi imi uitlaat gekocht. We werden goed geholpen door *geen sponsor*.nl en toen vroeg de eigenaar of wij ook op het minibike-forum.nl lid waren en dat was natuurlijk zo, we kregen nog een dikke korting ook!
Forum is dus niet allen behulpzaam maar ook handig voor een korting
Ik heb nog twijfels over onze eerste bike maar ik weet 80% dat het blijft en verder opgebouwd wordt, ik heb eigenlijk alle onderdelen binnen die ik wou hebben, behalve Technigas uitlaat, als we die ook hebben is het helemaal klaar, ik was van plan om het te spuiten enz. maar dat doe ik niet meer. Dus deze topic blijft staan.
Foto van onze nieuwe aanwinst:

Kappen en de Zocchi imi:

Vandaag kwam nog paar onderdeeltjes binnen voor onze lucht gekoelde bike:

We hebben twee dagen geleden een stuurdemper gekregen, alleen ik had een blauwe besteld en past niet bij geen van beide bikes, want de luchtgekoelde wordt ook rood.
Ik had besloten om een 50cc watergekoeld GRC model te kopen met een dikke aluminium frame omdat dit het enige was wat ik kon vinden. Er was maar eentje over van deze bike op *geen sponsor*.nl dus ik heb gebeld met *geen sponsor*.nl om het te ophalen maar ik wou het eerst goed bekijken omdat het een onbekende bike voor me was, ik moest wel paar honderd kilometer heen en weer rijden maar dat terzijde. Toen ik daar aankwam zag ik twee watergekoelde Blata B1 replica’s staan deze waaren niet op voorraad volgens de website. Besluit was toen al genomen eigenlijk, 50cc zag er wel goed uit maar op een of andere manier beviel het model niet.
We hebben dus 39cc watergekoelde Blata B1 replica gekocht en eigenlijk goedkoper dan wat er op MP verkocht wordt die allemaal standaard zijn. We hebben gelijk een extra kuip set gekocht als reserve en we hebben ook een Zocchi imi uitlaat gekocht. We werden goed geholpen door *geen sponsor*.nl en toen vroeg de eigenaar of wij ook op het minibike-forum.nl lid waren en dat was natuurlijk zo, we kregen nog een dikke korting ook!
Forum is dus niet allen behulpzaam maar ook handig voor een korting
Ik heb nog twijfels over onze eerste bike maar ik weet 80% dat het blijft en verder opgebouwd wordt, ik heb eigenlijk alle onderdelen binnen die ik wou hebben, behalve Technigas uitlaat, als we die ook hebben is het helemaal klaar, ik was van plan om het te spuiten enz. maar dat doe ik niet meer. Dus deze topic blijft staan.
Foto van onze nieuwe aanwinst:

Kappen en de Zocchi imi:

Vandaag kwam nog paar onderdeeltjes binnen voor onze lucht gekoelde bike:

We hebben twee dagen geleden een stuurdemper gekregen, alleen ik had een blauwe besteld en past niet bij geen van beide bikes, want de luchtgekoelde wordt ook rood.