Junioren A en B wedstrijd stadskanaal

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ruud
forum gebruiker

Re: VERSLAG

Bericht door ruud »

ANITA1967 schreef:gevoelig: niet lopen roepen dat andere jongens doen "" geen race kan noemen"" hij weet zelf wel wie dat zeg
die jongens trainen ook de hele winter door en als je dat loopt te roepen gaan de vertrouwen van die jongens ook weg
je weet hoe kinderen zijn . ik denk dat het niet aan de kinderen lig maar eerder aan de ouders. waarom is die restrictor bij de 4 taks veranderd waarom is dat niet het zelfde gebleven. was er vorig jaar gezeik???? nee ik denk het niet! wat ik de beste oplossing vind laat er een vergadering komen voor de A en B JUNIOREN en dan voor staphorst en veplicht komen !
Alles wat jij hier nou loopt te zeggen heb je allemaal zelf lopen doen hoor ik weet niet :roll:
Je loopt zelf cometaar te leveren op de pasini jongens ??

En ik denk dan als buitenstaander die wel strikt het nmc volgt dat jullie helemaal niks meer te vertellen hebben,talent is talent ..Klaar als jou kids dat niet hebben helaas maar laat ze er gewoon van genieten dat ze maar plezier hebben in de sport .

En die talentjes moeten een open kans worden gegeven ben er eerder trots op dat jullie met zo,n mooie vereneging deze jongens op zo,n hoog nivo krijgen...Cometaar is op deze plaats niet terecht !!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
grazy frogg
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door grazy frogg »

nou talent is talent waar ben jij dan ruud ik dacht dat je zo goed was met rijden
kan me nog wel het een en ander herinderen hoor dat je mee zal doen met nmc wedstrijden ja 1 keer was je er maar na de eerste training was je ook al weer weg omdat ze te snel zijn voor jou dus ga nu niet lopen zeiken en overal comentaar op geven want je snapt het zelf niet waarover het gaat
Bertus
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Bertus »

Lekker aanvullend bij het topic..
Rainman51
forum gebruiker
Contacteer:

Re: VERSLAGEN

Bericht door Rainman51 »

ANITA1967 schreef:ik gun het ze van harte en ze trainen veel
maar ze weten hoe gevoelig het bij sommige ouders liggen
maar dan toch nog even op het forum zetten, en dat mag daar is het forum voor.
en als ze een beetje nadenken dan weet je zo maak je geen vrienden
op het circuit . en dan krijg je straks weer zoiets als in lelystad!!!!
ik maak er verder geen woorden meer aan vuil
we zullen afwachten wat er gebeurt en hoe ze dit gaan oplossen
vaak wie de langste adem heeft krijg gelijk!!!
Ik denk dat er een klein foutje staat in je post...
Het moet zijn : "Wie de langste ARM heeft krijgt gelijk!"

Zoals DiStefano al aangaf, wat moet er opgelost worden?
Ze kunnen net hetzelfde met de 2takt wat ze met de 4takt doen!
Ik zie het probleem niet.
wat ik de beste oplossing vind laat er een vergadering komen voor de A en B JUNIOREN en dan voor staphorst en veplicht komen !
Hoeveel vergaderingen, testbank gegevens, GPS-data en wat weet ik nog allemaal zijn er nu nog nodig?
Wat gaat er allemaal gebeuren als de Bizeta 4takt of de SG-4takt gaat beginnen rijden in Nederland? ook 6 jaar gezeik erover??????
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
wijntje
forum gebruiker
Contacteer:

PASINI , the bike to beat

Bericht door wijntje »

IEDEREEN kan en mag een PASINI 4 takt kopen , dan kun je ook laten zien of je van een 15 de plaats ineens in de top 3 rijd. ONZIN ONZIN ONZIN !!!!

Het zijn de mannekes die het meeste trainen ,en tijd erin steken, samen met hun ouders ,die voorin strijden. gemiddeld 3 keer rijden per week , zomer of winter.

Het lijkt me dat na dit weekend toch wel heel erg bewezen.

EEN PASINI 4 TAKT IS ECHT GEEN KANON WAT VELEN DENKEN !!!

DUS OEFENING BAART KUNST, en dat is niet alleen in de racerij.

HEB ZELF EEN PASINI 2TAKT EN EEN PASINI 4TAKT, MAAR GA MET BEIDE NIET HARD, ik denk dat ik te weinig rijd , maar heb er wel plezier in !!!!!!!!!

groetjes wijntje wijchen

ps : heb voor de liefhebber nog de PASINI 2 takt te koop staan !!!!
en die stuurt net zo strak als de 4 takt !!!!!!! helaas verkocht al,,er was deze week een run om een pasini 2 takt te bemachtigen lijkt het wel , had hem wel 5 keer kunnen verkopen.
Laatst gewijzigd door wijntje op za 23 mei 2009, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Camilo Freij
forum gebruiker

Bericht door Camilo Freij »

Even iets van mij, de vader van Camilo.
Wij zijn helaas gestopt met het minibiken, en wel om de volgende redenen.
Vorig seizoen waren we al niet welkom met de 4-takt, maar mochten we na veel omwegen en testen mee doen. Let wel, mee doen, maar niet mee tellen. We konden gewoon niet op met het verkregen vermogen tegen de 2-takt. Maar ooit iemand daar over horen zeuren? Camilo nooit gediskwalificeerd, altijd alles in orde. Nooit meegestreden aan de kop maar wel altijd met een grote SMILE op zijn gezicht naar huis. En wie heeft daar voor gezorgd, ik, een van zijn ouders. Wanneer andere ouders dat ook zouden doen of kunnen, zou het een stuk leuker voor de kinderen worden.
Dat dit zou gaan gebeuren had ik al voorspeld, Steven kan dit beamen.
Maar wat als de jongens nu alles winnen op de 2-takt? Mogen ze dan helemaal niet meer mee doen en wordt de winnaar dan de Kampioen van de rest? Deze 4 mannekes hebben talent en laten dat zien, op de 2-takt, 4-takt, Pitbike, NSF of Solex, maakt niet uit.
Vandaag zaten ze ook weer de hele dag op hun bikies, ergens ver in Belgie en ik heb er van genoten. Als je hier niet van kan genieten, ga dan naar een spannende viswedstrijd kijken ergens langs het kanaal.
En Gerry betalen? Voor onderdelen ja en voor dat mooie huis van hem. Wat een flauwekul. Maar doen tennis trainers het dan gratis???
Als ik dit weer allemaal hoor ben ik toch blij dat we gestopt zijn. Want het is een sport voor de kinderen en laat het dat ook blijven.
Succes mannen. Het was weer top vandaag. Weer veel bij geleerd. Laat het maar zien.
Honda nsf 100
eigen race nummer# 25
honda nsf cup nummer# 21
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

ANITA1967 schreef:gevoelig: niet lopen roepen dat andere jongens doen "" geen race kan noemen"" hij weet zelf wel wie dat zeg
die jongens trainen ook de hele winter door en als je dat loopt te roepen gaan de vertrouwen van die jongens ook weg
je weet hoe kinderen zijn . ik denk dat het niet aan de kinderen lig maar eerder aan de ouders.

Wie of wat je hiermee bedoeld kan ik niet plaatsen, en het vertrouwen weg halen bij kinderen is natuurlijk een slechte zaak.
Maar is dat niet wat jullie nu al sinds het begin vh seizoen bij onze kids aan het doen zijn?

waarom is die restrictor bij de 4 taks veranderd waarom is dat niet het zelfde gebleven.

Weet je eigenlijk wel wat er veranderd is???

De inlaatrestricties zijn nagenoeg hetzelfde gebleven alleen de uitlaat restrictie is er uitgehaald. Dat scheelt om precies te zijn (en ik was er persoonlijk bij toen dit werd gemeten bij robin kloots op de testbank) 0.2 pk. Maar ze hebben toch laten zien dat ze ook met jullie materiaal voorin kunnen rijden.... of word er straks een apart regelement gemaakt voor alleen deze jongens, ongeacht welke machines ze rijden... is dat wat jullie willen????

was er vorig jaar gezeik???? nee ik denk het niet!

Nee klopt, maar lees dan ook mijn 1e reactie in dit topic.

* Te weinig ervaring dus nog niet goed genoeg om in de top continue mee te draaien...

En niet in de top meedraaien= niet je kop boven het welbekende maaieveld= geen gezeik.

En nu veeel meer rijervaring, de machines compleet beheersen en dus in de top meedraaien= kop boven het maaieveld= gezeik...

wat ik de beste oplossing vind laat er een vergadering komen voor de A en B JUNIOREN en dan voor staphorst en veplicht komen !

Dit is niet DE oplossing maar weer praten over een oplossing , en ik vroeg wat is in jou ogen de oplossing??

Als ze (om welke wazige reden dan ook)de 4takt uit het klassement willen halen, dan rijden deze jongens verder op een 2takt. en ik kan je verzekeren dat er dan echt niks veranderd
Steven
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Camilo Freij schreef:Even iets van mij, de vader van Camilo.
Wij zijn helaas gestopt met het minibiken, en wel om de volgende redenen.
Vorig seizoen waren we al niet welkom met de 4-takt, maar mochten we na veel omwegen en testen mee doen. Let wel, mee doen, maar niet mee tellen. We konden gewoon niet op met het verkregen vermogen tegen de 2-takt. Maar ooit iemand daar over horen zeuren? Camilo nooit gediskwalificeerd, altijd alles in orde. Nooit meegestreden aan de kop maar wel altijd met een grote SMILE op zijn gezicht naar huis. En wie heeft daar voor gezorgd, ik, een van zijn ouders. Wanneer andere ouders dat ook zouden doen of kunnen, zou het een stuk leuker voor de kinderen worden.
Dat dit zou gaan gebeuren had ik al voorspeld, Steven kan dit beamen.
Maar wat als de jongens nu alles winnen op de 2-takt? Mogen ze dan helemaal niet meer mee doen en wordt de winnaar dan de Kampioen van de rest? Deze 4 mannekes hebben talent en laten dat zien, op de 2-takt, 4-takt, Pitbike, NSF of Solex, maakt niet uit.
Vandaag zaten ze ook weer de hele dag op hun bikies, ergens ver in Belgie en ik heb er van genoten. Als je hier niet van kan genieten, ga dan naar een spannende viswedstrijd kijken ergens langs het kanaal.
En Gerry betalen? Voor onderdelen ja en voor dat mooie huis van hem. Wat een flauwekul. Maar doen tennis trainers het dan gratis???
Als ik dit weer allemaal hoor ben ik toch blij dat we gestopt zijn. Want het is een sport voor de kinderen en laat het dat ook blijven.
Succes mannen. Het was weer top vandaag. Weer veel bij geleerd. Laat het maar zien.

Zozo kerel lekker snel thuis ...windje mee :wink:

Was weer super vandaag, zien jullie zaterdag@Arkel
Steven
rob polini
forum gebruiker

Bericht door rob polini »

DiStefano schreef:
je weet hoe kinderen zijn . ik denk dat het niet aan de kinderen lig maar eerder aan de ouders.

Wie of wat je hiermee bedoeld kan ik niet plaatsen, en het vertrouwen weg halen bij kinderen is natuurlijk een slechte zaak.
Maar is dat niet wat jullie nu al sinds het begin vh seizoen bij onze kids aan het doen zijn?

waarom is die restrictor bij de 4 taks veranderd waarom is dat niet het zelfde gebleven.

Weet je eigenlijk wel wat er veranderd is???

De inlaatrestricties zijn nagenoeg hetzelfde gebleven alleen de uitlaat restrictie is er uitgehaald. Dat scheelt om precies te zijn (en ik was er persoonlijk bij toen dit werd gemeten bij robin kloots op de testbank) 0.2 pk. Maar ze hebben toch laten zien dat ze ook met jullie materiaal voorin kunnen rijden.... of word er straks een apart regelement gemaakt voor alleen deze jongens, ongeacht welke machines ze rijden... is dat wat jullie willen????

was er vorig jaar gezeik???? nee ik denk het niet!

Nee klopt, maar lees dan ook mijn 1e reactie in dit topic.

* Te weinig ervaring dus nog niet goed genoeg om in de top continue mee te draaien...

En niet in de top meedraaien= niet je kop boven het welbekende maaieveld= geen gezeik.

En nu veeel meer rijervaring, de machines compleet beheersen en dus in de top meedraaien= kop boven het maaieveld= gezeik...

Dit is niet DE oplossing maar weer praten over een oplossing , en ik vroeg wat is in jou ogen de oplossing??

Als ze (om welke wazige reden dan ook)de 4takt uit het klassement willen halen, dan rijden deze jongens verder op een 2takt. en ik kan je verzekeren dat er dan echt niks veranderd

Steven je moet er niet meer op reageren,je mannetje kan gewoon erg goed rijden,of op een 2 t of op een 4t zelfs op een auto step is dat kleine duiveltje niet bij te houden,dus laat gaan.
veel succes met je ventje,en gaat de prijzen kast maar vast wat groter maken :lol: :lol: :lol: .Bo bo veel succes nog en laat ze maar komen gr
rob.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Minibike_J
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Minibike_J »

Als jullie een 4 takt hadden gingen jullie tog ook niet zeiken :roll:
Hoe hard je gaat licht aan jezelf :wink: niet aan 2 takt of 4 takt .
Ik heb de 4 takt 's vaak genoeg rond zien rijden ik zie het verschil niet tussen een 2 takt hoor , behalve het geluid dan :lol:

Later
[img]http://img408.imageshack.us/img408/1993/27379922go9.gif[/img]
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Ha die Ouwe grijze dakduif van me :wink:

Wil best reageren en de discussie openlijk voeren, er werd al teveel via de achterdeur gecommuniceerd.
Ik heb respect voor een ieder zijn mening, zolang ze die van mij ook respecteren.

En prijzen ach tuurlijk is dat leuk, maar geloof me die apen vinden strijden op de baan ..al is het om plek 1-2 of 5-6... het leukste om te doen.En dat er dan wel eens iets gebeurt op de baan ..zo zij het.. en dan mogen ze best wel emotioneel reageren (zie Bo -Michael ) maar na de wedstrijd is het weer een handshake en succes met de volgende race.
Helmpje op is strijden alsof hun leven er vanaf hangt, helmpje af ...lekker tikkertje en spelen met de step
Daar kan ik van genieten. :lol:

Vandaag strijdend op de baan @ Marche en Famenne
Afbeelding

Maar nog meer strijd naast de baan op de Nintendo DSi met Super mario kart :wink:
Afbeelding
Steven
Rainman51
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

DiStefano schreef: Maar nog meer strijd naast de baan op de Nintendo DSi met Super mario kart :wink:
Afbeelding

Yep, daar leren ze circuitkennis mee... kart hard insturen, inhalen bij het remmen....
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

De reactie van Anita1976 is misschien wat fel en direkt in het begin van dit topic, maar zij is wel de enige die hier op reageert. waar zijn al die mensen die ook hun beklag doen over ons, die blijven zo mooi buiten schot.... erg jammer....
Steven
Ewald-58
forum gebruiker

Bericht door Ewald-58 »

kheb eigenlijk ook liever dat 4-takt een eigen klasse krijgt.
maar veel te klagen heb ik niet
het is wel zo dat ik in poeldijk op een pasini gereden heb ( Pasini van pascal) en me tijd toen na drie ronden al weer had verbeterd.
dus is de 4-takt makkelijker te berijden??
als dit zo is hebben de 4-takt rijders ook weer een voordeel.
dus hebben de 4-takt jongens een voordeel ja of nee?
voor de rest zien we het wel bij de volgend NMC wedstrijd in staphorst
grazy frogg
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door grazy frogg »

DiStefano schreef:De reactie van Anita1976 is misschien wat fel en direkt in het begin van dit topic, maar zij is wel de enige die hier op reageert. waar zijn al die mensen die ook hun beklag doen over ons, die blijven zo mooi buiten schot.... erg jammer....
nou ik heb er totaal niks mee te maken
maar kan het me goed indenken dat zomige ouders/rijders het liever anders hadden gezien kwa 4t / 2t er was afgesproken dat er in stadskanaal iedereen op een 2t zou gaan starten maar er waren er toch nog een aantal op een 4t zo ook robert schotman hij was beduidelijker sneller dan livio maar volgens mij MOCHT hij er absolut NIET voorbij want anders hadden ze de popen aan het dansen kwa 4t /2t dat is mijn mening
en verder er is altijd al gezeik geweest over de 4t gewoon opsplitsten 2t eingen klassement en ook de 4t ben je gelijk van een hoop problemen af
waarom is het eingelijk altijd bij de junioren en niet in de ander klassen waar ook de 4t rijden ok het zijn er niet veel maar toch ja in het begin van het seizoen of nog niet eens in het seizoen tijdens de vergaarderingen over de 106 4t in de 50 open nu rijd hij gewoon op een 2t rond vreemd toch
het is een lust om naar te kijken de junioren klasse maar op zo;n manier gaat het wel zeer rap naar beneden
ik zou een extra vergaardering in lassen alleen voor de junioren A /B dan kunnen de ouders zeggen wat ze willen over de 4t en andersom ook
en komt er misschien wel een oplossing ???
ik bedoel hier verder niks mee geef alleen maar een mening over de 4t / 2t en laat het gewoon weer mooie wedstrijden worden wat het nu absolut niet is
Plaats reactie