EK wedstrijden 2009 in Ottobiano Ita.

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Dm-Ricardo
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

Leuke fotos :D!

Allemaal veel plezier daar in italie gehad zotezien haha!

En allemaal nog gefeliciteerd met de behaalde prestaties!

Groetjes Ricardo!
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
maikel gouw
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door maikel gouw »

Zo wij zijn ook weer terug uit het lekkere warme italie.

met een flinke ervaring rijker van hoe het in italie het eraan toe gaat met het minibiken.

Vanaf woensdag waren we begonnen met trainen , en kwamen er gelijk achter dat het best moeilijk was om daar op die baan te rijden, omdat de baan op sommige stukken werd doorgesneden, en dat het best hobbelig was.
Toen de kwalificaties begonnen, was het met de 1e goed gegaan ,
de 2e kwalificatie begon het goed, maar na een tijdje een flinke highsider gegad in de chicane dus geen snelle tijd neer kunnen zetten.
met de tijd die in de 1e kwalificatie was gereden stond in dus op de 1e plaats in de B groep van de 50cc.

De1e wedstrijd had ik goeie start en was als 1e weg, maar na helft van de wedstrijd begonnen banden steeds meer te glijden , dus iets voorzichtiger gedaan, in die wedstrijd als 2e gefinisht.

De 2e wedstrijd weer vanaf de pole vertrekken, en ook als 1e weg bij de start, en deze wedstrijd mooie race gereden, alleen laatste ronde reed er zo een italiaan achterin, maar gingen er samen af, dus toen was het rennen naar motor, en kijken wie er als 1e naar finish kwam,
dit haalde ik dus was in de 2e race als 1e geeindigd.

Toen de zondag was de 3e race, en de gene die 1e stond mocht in de B groep mocht dan in de A groep meerijden als er iemand uit viel,
Roy pas was flink ten val gekomen en kon niet meer meerijden, dus ik kon in zijn plaats de laatste wedstrijd meerijden.

Dus mochten helemaal vanaf achter de 24e plek starten, en had goeie start daarna met groep mee kunnen rijden en als eindelijk als 13e kunnen finishen.
deze race telde dubbel dus had in 1 race 6 punten gescoord en 19e in het algemeen klassement.
En beste Nederlander in de 50cc klasse

Ik vind dit zelf een nette prestatie, omdat we maar 1 wedstrijd hadden kunnen rijden in de A groep,

We gaan volgend jaar zeker terug.

En steven die fotos uit het zwembad zijn echt leuk.!!

Gr Maikel
. #55 Pocketbike racing #55

. Grc RRz 40cc Bzm
Plaats reactie