Het probleem bij zijn pocketbike is dat hij geen kracht heeft, niet goed doortrekt en niet op zo'n hoge toere komt dan de mijne.
Weten jullie misschien waaraan die kan liggen? Hij gebruikt wel een zelfgemaakte 2takt mengeling en ik een klaargemaakte bosmaaier 2takt benzine. Ik weet niet of dit een rol heeft.
Nu, we waren aan het rijden en opeens stonden we stil en wil ik vertrekken maar heeft hij totaal geen kracht, als ik gas gaf reageerde hij een heeeeeeeeel klein beetje en als ik vol-gas gaf deed hij niks, hij sputterde wat en als ik de gas niet los liet viel hij stil. Zelfs als ik hem ophef draaide het wiel niet, presies alsof hij ziek was
Niks is geblokkeerd want ik kan hem gemakkelijk voor-achterruit duwen zonder enkel probleem. De rem blijft niet hangen.
Wat is van dit probleem de oorzaak? Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.
Owja nogiets, hij start direct van de eerste keer, ik heb daarnet nog de luchtfilter uitgeblasen en de vlotter leeg gemaakt. Toen probeerden we nogeens maar tevergeefs, het probleem was niet opgelost.(geen verandering)
Mvg, Sander.