frame spuiten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Quadboy
- forum gebruiker
- Contacteer:
frame spuiten
hallo,
ik ben namelijk van plan om mijn frame te spuiten maar ik heb dit nog nooit gedaan.
heeft er iemand een idee met welke korrel je grof moet schuren en dan fijn moet schuren of maar 1 keer schuren en met welke korrel dan?
ook zou ik graag weten wat de techniek achter het spuiten is.
en welk merk van verf en zo
Grtz
Quadboy #11
ik ben namelijk van plan om mijn frame te spuiten maar ik heb dit nog nooit gedaan.
heeft er iemand een idee met welke korrel je grof moet schuren en dan fijn moet schuren of maar 1 keer schuren en met welke korrel dan?
ook zou ik graag weten wat de techniek achter het spuiten is.
en welk merk van verf en zo
Grtz
Quadboy #11
11#
Quadboy!
burn it to dust!!
A driver with style
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=28880
Quadboy!
burn it to dust!!
A driver with style
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=28880
-
Jesse van Sprang
- forum gebruiker
In het FAQ van algemeen staat een uitgebreide uitleg voor het spuiten. (Primer lagen etc.)
De action heeft spuitbussen voor 2 euro per stuk, als ik jou was zou ik daarmee spuiten. Je zal vast wel een paar druipers maken (Had ik zelf ook) maar dat is opzich niet zo super erg, want een druiper op je frame valt niet echt op.
En over het schuren, ik zou met korrel 200/400 beginnen en dan daarna korrel 1000. (Waterproof schuurt fijner).
De action heeft spuitbussen voor 2 euro per stuk, als ik jou was zou ik daarmee spuiten. Je zal vast wel een paar druipers maken (Had ik zelf ook) maar dat is opzich niet zo super erg, want een druiper op je frame valt niet echt op.
En over het schuren, ik zou met korrel 200/400 beginnen en dan daarna korrel 1000. (Waterproof schuurt fijner).
-
Jesse van Sprang
- forum gebruiker
-
Jesse van Sprang
- forum gebruiker
-
Jesse van Sprang
- forum gebruiker