Minibike demperwol
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Sr-bikes
- nieuwe gebruiker
- Minibike:: Chinese crosser
Minibike demperwol
Ik heb demper wol bij de scooter winkel bij mij in de buurt gekocht en wil graag in mijn minicrosser proberen, mensen zeggen dat het werkt en lijkt me even leuk om te proberen.
Ze zeggen op het forum dat je je dempers los moet draaien (heb er 2) maar er zitten geen schroeven om los te draaien bij mij. Ze zitten gewoon vastgelast.
Mijn vraag dus kan ik het wol gewoon bij het uit einde (waar de rook uitkomt) erin duwen met een buisje ofzo? Of is dat niet mogelijk. Iemand tips?
Ze zeggen op het forum dat je je dempers los moet draaien (heb er 2) maar er zitten geen schroeven om los te draaien bij mij. Ze zitten gewoon vastgelast.
Mijn vraag dus kan ik het wol gewoon bij het uit einde (waar de rook uitkomt) erin duwen met een buisje ofzo? Of is dat niet mogelijk. Iemand tips?
-
Sr-bikes
- nieuwe gebruiker
Re: Minibike demperwol
Deze uitlaat is het en zoals je ziet kan je de dempers er niet af draaien of je wilt ze breken maar dat wil ik niet
http://*geen sponsor*/webshop/ ... emper.html
Kan ik dus gewoon bij het uiteinde het wol erin duwen totdat het vol zit? Of wat moet ik nou doen
http://*geen sponsor*/webshop/ ... emper.html
Kan ik dus gewoon bij het uiteinde het wol erin duwen totdat het vol zit? Of wat moet ik nou doen
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
je kan het er niet in drukken dan verstik je wss je uitlaat, kan je een foto maken van je demper misschien zie je wat over het hoofd.
gr
gr

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
-
Sr-bikes
- nieuwe gebruiker
Het is precies die van op de link die in heb gepostKikiracing schreef:je kan het er niet in drukken dan verstik je wss je uitlaat, kan je een foto maken van je demper misschien zie je wat over het hoofd.
gr
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
Het zit zo te zien vast gepopt, je zou het kunnen uitboren maar ik durf niet te zeggen of je het dan nog in elkaar krijgt want weet niet hoe het verder zit.

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
-
Sr-bikes
- nieuwe gebruiker
Ooh okee in iedergeval, bedankt voor je moeite!Kikiracing schreef:Het zit zo te zien vast gepopt, je zou het kunnen uitboren maar ik durf niet te zeggen of je het dan nog in elkaar krijgt want weet niet hoe het verder zit.
- Barry
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz 12
zon chineesje krijg je toch niet stiller met demperwol dus is zonde om er moeite in te gaan steken
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Bzm40cc 09
- Gianluca
- forum gebruiker
- Minibike:: Blata Replica
Kan de link niet openen, maar wat ik hoor is het zon uitlaat die ik ook had op m'n chinees.
Die is bij mij afgebroken en het is alleen een sierstuk
Je kunt er beter niks indoen, hij start alleen maar moeilijker.
en loopt beroerder
Die is bij mij afgebroken en het is alleen een sierstuk
Je kunt er beter niks indoen, hij start alleen maar moeilijker.
en loopt beroerder