verbruik ENORM¿¿

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

verbruik ENORM¿¿

Bericht door Gast »

als ik me mini start en dan een beetje met het gan speel dan zie ik ze beziene gewoon lopen als ik door het slangetje kijk. is dat nermaal of moetik daar wat aan doen.
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

lijkt me normaal hoor.

dat de ''benzine''(beziene bestaat namelijk niet) loopt.

want hij moet toch stationair lopen en als jij nog beetje gasgeeft gaat hij meer geven natuurlijk!

logisch toch?

of snap ik je probleem niet?
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

Bericht door Gast »

jha maar kijk als ik dus nu me gas vol doe als ik dan door het slangetje kijk de zie ik het gewoon de carb in lopen en dat maart met toch wel een beetje zorge
Gast

Bericht door Gast »

normaal zie je je benzine niet duidelijk in de slang zitten, tenzij er lucht bij zit, dan zie je luchtbellen in je benzine slang, dat moet je even proberen op te lossen, en even kijken hoelang je met een tankje doet :wink:
Gast

Bericht door Gast »

het lijkt mij ook sterk dat je je benzine ziet lopen meschien het laatste in de tank dat je dan lucht bellen ziet maar je benzine loopt gewoon heel langzaam door je slang als het goed is :D :D
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: verbruik ENORM¿¿

Bericht door Wim »

Bikercrosser schreef:als ik me mini start en dan een beetje met het gan speel dan zie ik ze beziene gewoon lopen als ik door het slangetje kijk. is dat nermaal of moetik daar wat aan doen.
:lol: , ja dat is normaal, als een motortje loopt verbruikt hij benzine! heb je een doorzichtig slangetje dan zie je het, je ziet het extra duidelijk door de olie die door de benzine zit!

wat zou je er aan willen doen dan??? :shock:



Ggrrttzz

Wim
Gast

Bericht door Gast »

als hij wat uitvind dat je één keer tankt en daarna nooit meer dan hoor ik het graag dan vraag ik wel patent aan :D
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

race devil schreef:als hij wat uitvind dat je één keer tankt en daarna nooit meer dan hoor ik het graag dan vraag ik wel patent aan :D


Tsja, 'k denk dat mijn verbruik rond de 1 op 4 ligt!!
Gast

Bericht door Gast »

ow okee dan is het dus goed.


kan dicht
!!!!
Gast

Bericht door Gast »

heb je een lucht filter er op zitten anders kan hij je benzine er uit gooien door je lucht inlaat
Gast

Bericht door Gast »

nee zalk ff doen dan
Gesloten