tomos mini bike

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

tomos mini bike

Bericht door Gast »

ik wilde weten of er mensen zijn met een mini nike met een tomos blok zo ja willen jullie ze opsturen voor me heir zo.
en ik wilde weten wat jullie er dan onder hebben bij de tomos blok,
ik wil het namelijk ook gaan doen en hoe hebben jullie de ophanging gemaakt en wat voor prestatie heeft het mini bike dan???????? :roll:
Gast

Bericht door Gast »

ik heb een tomos mini de prestaties zijn zeer goed zeker het optrekken door de 2de versnelling het is wel ff prutse met het frame met de op hhanging ik heb gewoon de oude brommer ophanging eraf geslepen en er onder gelast dan pas alles meteen ik heb de tekening gebruikt die op de puchmaxi.nl staat en dan de leghte met 15 verlengen omdat anders je blok niet past. kijk maar ff Afbeelding dit is nog de oude ik zal nog ff snel een andere foto maken. hijs nu zilver met geel.
Gast

tomos

Bericht door Gast »

hoe snel gaat i ongeveer en wat zit er allemaal onder,en wat heb je met de uitlaat gedaan. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

de snelheid is nu 52 maar ik ga van de uitlaat een terugloper maken en gewoon zelf lassen het is een techno gp
Gast

Bericht door Gast »

de setup:

uitgeboorde 14mm dellorto aangepast spruitstuk
natuurlijk membraan voordeel van tomos.
50 snel
Gesloten