bouwtekening maten onduidelijk

Post hier je bouwtekeningen of links naar bouwtekeningen.

English: Building drawings

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

bouwtekening maten onduidelijk

Bericht door Gast »

Ik heb hier een bouwtekening maar kan de maten niet goed lezen.
Kan iemand mij helpen die maten duidelijk in te vullen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: bouwtekening maten onduidelijk

Bericht door Wim »

DJ_CooPeR schreef:Ik heb hier een bouwtekening maar kan de maten niet goed lezen.
Kan iemand mij helpen die maten duidelijk in te vullen.
Afbeelding
geen idee wat deze maten zijn, maar als je deze link klikt heb je een andere tekening met wel duidelijke maten!!

http://www.polini-minibikes.nl/Bouwtek.jpg

Succes

Ggrrttzz

Wim!!
Gast

Bericht door Gast »

ik heb dus precies hetzelfde probleem en kan de maten ook niet echt lezen sommige denk ik wel te weten maar andere zijn veelste onduidelijk, heeft niemand dan enig idee wat erstaat, komen van www.minibikeracing.tk btw (mischien de moderator van die site ofzo die het weet) alvast bedankt.
er wordt hier trouwens ook alleen aangegeven op welke hoogtes enzovoort de belangrijkste punten liggen alleen is het ook wel erg makkelijk als erbij staat hoelang de gebruikte stukken metaal zijn.
dus als iemand een completere versie heeft graag. (ik weet dat het te berekenen is met pythagoras maar tis zoveel makkelijker)
groeten paul
Gast

bouwtekeningen maten onduidelijk

Bericht door Gast »

Hallo mede bikers 8) 8)

Deze problemen zijn veel beginnende ook wel gevordenden,Vragen om maten wat duidelijker te krijgen.
Hebben de mensen het wel eens afgevraagd of er ook polini spullen oppassen :!: :!:
Het frame wat jullie bedoelen, DJ CooPeR,nVVorsthond,zijn denk ik zijn bewust de maten onduidelijk gemaakt.Die foto's zijn van alle kanten te bekijken.
3d bevoorbeeld.
Als iemand er zoveel moeite voor gedaan heeft,begrijp ik wel dat hij niet aan iedereen de preciese maten door geeft.
Of ik moet het al erg fout zitten.
Waarom pakken jullie of maken niet het frame van Vacirca,de polini dealer.
Daat weet je 100% dat alles van polini past.

Is maar een ideetje :idea: :idea:

S.L 8) 8) guy
Is maar een hint.
Gast

Bericht door Gast »

ejh S.B.
jij bedoelt dus het frame op polini-minibike.nl
maar hier zit toch ook niet zo'n achterbrug op???
moet ik dan gewoon een extra latje van de achteras (bij wijze van) naar de onderste blokophanging maken??
alvast bedankt
Gast

Re: bouwtekening maten onduidelijk

Bericht door Gast »

DJ_CooPeR schreef:Ik heb hier een bouwtekening maar kan de maten niet goed lezen.
Kan iemand mij helpen die maten duidelijk in te vullen.
Afbeelding
Plaats reactie