Wie kent deze minibike's en welke zou ik moeten kopen???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Wie kent deze minibike's en welke zou ik moeten kopen???

Bericht door Gast »

Geen foto's meer beschikbaar
Laatst gewijzigd door Gast op wo 21 sep 2005, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

ik heb zelf die shell bevalt me priema wat kost hij nu al ik het vragen mag.

mvg,JAN
ganta

Bericht door ganta »

ZOEKFUNCTIE!!!!!!
genoeg te vindennnnnnnn
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Het zijn allemaal merkloze chineesjes, dat houd in dat je gewoon eentje moet nemen die je mooi vind want in kwaliteit zit eigenlijk geen verschil.
Gast

Bericht door Gast »

Ik zie wel dat er een paar minibikes zijn die een andere achterbrug hebben, maakt dat nog wat uit in kwaliteit????
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Het zorgt voor wat extra stevigheid, maar als je hem gewoon standaard houd en je gaat niet asociaal drempels gaat rijden maakt het niks uit. Wil je hem tunen? Hij zal standaard rond de 55 gaan. En waar ga je rijden? Als je op straat gaat rijden en dan vooral op van die stenen die verzakt liggen enzo (dus veel hobbels) dan is het misschien aan te raden eentje met zo'n versteviging er tussen te kopen. Maar gewoon op asfalt kan je met allemaal rijden. Ze zijn wel aardig stevig, ik ben 75 kilo en ik rag zo door een hobbel vol gas zonder problemen, dus het is niet zo dat je er meteen doorheen zakt ofzo, maar zoals het spreekwoord zegt: Voorkomen is beter dan genezen.
Gast

Bericht door Gast »

Mijn voorkeur gaat uit naar de Fila of die groene.
Zijn trouwens ook niet duur :D
ganta

Re: ...

Bericht door ganta »

Xigh schreef:Het zorgt voor wat extra stevigheid, maar als je hem gewoon standaard houd en je gaat niet asociaal drempels gaat rijden maakt het niks uit. Wil je hem tunen? Hij zal standaard rond de 55 gaan. En waar ga je rijden? Als je op straat gaat rijden en dan vooral op van die stenen die verzakt liggen enzo (dus veel hobbels) dan is het misschien aan te raden eentje met zo'n versteviging er tussen te kopen. Maar gewoon op asfalt kan je met allemaal rijden. Ze zijn wel aardig stevig, ik ben 75 kilo en ik rag zo door een hobbel vol gas zonder problemen, dus het is niet zo dat je er meteen doorheen zakt ofzo, maar zoals het spreekwoord zegt: Voorkomen is beter dan genezen.
HMM.... je weet toch wel dat ze VERBODEN EN ILLEGAAL zijn op de openbare weg :evil: want je gaat er nu vanuit dat hij alleen maar over de weg gaat rijden.. met je stenen, kuilen, drempels en dat soort dingen... ga gewoon op de kartbaan rijden ofzo of zoek een plek waar het WEL mag
Xigh

Re: ...

Bericht door Xigh »

ganta schreef:
Xigh schreef:Het zorgt voor wat extra stevigheid, maar als je hem gewoon standaard houd en je gaat niet asociaal drempels gaat rijden maakt het niks uit. Wil je hem tunen? Hij zal standaard rond de 55 gaan. En waar ga je rijden? Als je op straat gaat rijden en dan vooral op van die stenen die verzakt liggen enzo (dus veel hobbels) dan is het misschien aan te raden eentje met zo'n versteviging er tussen te kopen. Maar gewoon op asfalt kan je met allemaal rijden. Ze zijn wel aardig stevig, ik ben 75 kilo en ik rag zo door een hobbel vol gas zonder problemen, dus het is niet zo dat je er meteen doorheen zakt ofzo, maar zoals het spreekwoord zegt: Voorkomen is beter dan genezen.
HMM.... je weet toch wel dat ze VERBODEN EN ILLEGAAL zijn op de openbare weg :evil: want je gaat er nu vanuit dat hij alleen maar over de weg gaat rijden.. met je stenen, kuilen, drempels en dat soort dingen... ga gewoon op de kartbaan rijden ofzo of zoek een plek waar het WEL mag
Natuurlijk ga ik daar van uit, staan chineesjes er niet om bekend dat ze nogal veel gereden worden door mensen die de regels niet zo goed kennen. En jah dan kun je daar beter rekening mee houden omdat er anders weer het zoveelste topic word geopend over hoe je je achterbrug weer goed krijgt word geopend.
ganta

Re: ...

Bericht door ganta »

Xigh schreef:
ganta schreef:
Xigh schreef:Het zorgt voor wat extra stevigheid, maar als je hem gewoon standaard houd en je gaat niet asociaal drempels gaat rijden maakt het niks uit. Wil je hem tunen? Hij zal standaard rond de 55 gaan. En waar ga je rijden? Als je op straat gaat rijden en dan vooral op van die stenen die verzakt liggen enzo (dus veel hobbels) dan is het misschien aan te raden eentje met zo'n versteviging er tussen te kopen. Maar gewoon op asfalt kan je met allemaal rijden. Ze zijn wel aardig stevig, ik ben 75 kilo en ik rag zo door een hobbel vol gas zonder problemen, dus het is niet zo dat je er meteen doorheen zakt ofzo, maar zoals het spreekwoord zegt: Voorkomen is beter dan genezen.
HMM.... je weet toch wel dat ze VERBODEN EN ILLEGAAL zijn op de openbare weg :evil: want je gaat er nu vanuit dat hij alleen maar over de weg gaat rijden.. met je stenen, kuilen, drempels en dat soort dingen... ga gewoon op de kartbaan rijden ofzo of zoek een plek waar het WEL mag
Natuurlijk ga ik daar van uit, staan chineesjes er niet om bekend dat ze nogal veel gereden worden door mensen die de regels niet zo goed kennen. En jah dan kun je daar beter rekening mee houden omdat er anders weer het zoveelste topic word geopend over hoe je je achterbrug weer goed krijgt word geopend.
owwjha op die manier kan je het ook bekijken ;)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hehe, maar ik snap je reactie wel hoor :wink: vergat ik nog even te zeggen, en daar ben ik het ook helemaal mee eens.
Gast

Bericht door Gast »

Wat moet jij er voor betalen Neliz?
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een betaalbare shell advance.
Gesloten