Sproeier

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Sproeier

Bericht door Gast »

Hallow mensuh.. Ik heb n chineesje (niet gelijk denke van oow god :wink: ) en ik heb er die ADA Chrome Racing pipe op, een DDM powerfilter, Lichter vliegwiel, Racemembraam, en race koppeling. Nu is de vraag... Ik heb een hele grote dip :? (voor de mensen die dat niet kennen, dat is dat je traag weg rijd en dat die dan in 1x hard gaat) dit licht aan me sproeier (weet ik wel bijna zeker) maarik weet dus niet welk sproeiertje ik er in moet doen.. Ik heb er al een paar geprobeerd. 82 was de grootste, en dat is veeel te groot.

Wie kan mij helpen...? Of heeft het zelfde probleem....
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Denk dat je koppeling niet goed aangrijpt, of in ieder geval iets later als je op en bepaalt toerental zit. Kwestie van afstellen-proberen-afstellen-proberen etc...

Succes

AE
wevie666

Bericht door wevie666 »

Na het monteren van een andere uitlaat en een ander luchtfilter moet je idd de sproeier veranderen.

Welke maat sproeier heb je nu?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Wil dit zeggen dat je meer benzine kan geven omdat je een grotere/dikkere uitlaat hebt? waardoor je meer km/h pakt?
Gast

Bericht door Gast »

Me std sproeier is 64... ik ben vanavond nog even bezig geweest, maar hij doet t al beter.. Ik heb nu sproeier 70, en me koppelings veertjes staan op 20 mm gaat lekker zo, maar het moet beter kunnen (die dip is al minder)

Bedankt voor de tips!
Gesloten