Wat behoort allemaal nog meer tot de openbare weg?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Wat behoort allemaal nog meer tot de openbare weg?

Bericht door Gast »

Je mag met je minibike niet op de openbare weg rijden ander word hij in beslag genomen. Behoren grasvelden schoolpleinen of parkeerplaatsen ook tot de openbare weg? Iedereen die hier iets van weet vertel het a.u.b. en alvast bedankt.
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

openbaare weg is bijna alles wat open is
dus niet openbare weg is eigenterein of een afgesloten terrein waar je toestemming hebt van de eigennaar van het terrein
en een schoolplein kan als dat kan afgesloten worden met een hek en je hebt toestemming
en een parkeerplaats is meestal ook openbaare weg en een grasveld ook bijna altijd

corect me if i am rong

grtz jere
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

nuja het klopt.
maar dat scheelt van policie tot policie .
de eerste keer reed ik op een parking van een school dan mocht ik maar nie elke dag .
en dan reed ik daar opnieuw en van een andere policie mocht ik daar TOTAAL niet rijden.
dus het scheelt wat ze zeiden egen me alleen privé terein van je eigen.
Gast

Oke

Bericht door Gast »

oke bedankt. dus het is dus meestal gewoon toestemming vragen van de eigenaar van het gebied. Hartstikke bedankt.
Gast

Bericht door Gast »

Als je toestemming krijgt, laat de eigenaar dat dan ff op een blaadje zetten zodat je dat blaadje kan laten zien aan de politie als die eraan komt. :) is altijd handig toch
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

Ricky_ schreef:Als je toestemming krijgt, laat de eigenaar dat dan ff op een blaadje zetten zodat je dat blaadje kan laten zien aan de politie als die eraan komt. :) is altijd handig toch
helemaal juist want anders zullen ze zeggen vanja je kan ons alles weismaken ...
dus blaadje plus handtekening van jullie bijde en rijden maar ;-)
Gast

Bericht door Gast »

Ik woon hier in het op 1na crimineelste dorp van nederland, met 4 politielui ofzo :p Ik krijg morgen mn bike dus ben niet echt bang dat ie gelijk in beslag wordt genomen. Daar komt bij dat ik nog niet zo oud ben (14) dat ze 'm waarschijnlijk niet gelijk meenemen. Ik denk dat ik er wel met een waarschuwing vanaf kom. Anders heb ik pech.

Maaruh, als ie in beslag wordt genomen.. Voor hoelang dan??
Gast

Bericht door Gast »

Ik woon hier in het op 1na crimineelste dorp van nederland, met 4 politielui ofzo :p Ik krijg morgen mn bike dus ben niet echt bang dat ie gelijk in beslag wordt genomen. Daar komt bij dat ik nog niet zo oud ben (14) dat ze 'm waarschijnlijk niet gelijk meenemen. Ik denk dat ik er wel met een waarschuwing vanaf kom. Anders heb ik pech.

Maaruh, als ie in beslag wordt genomen.. Voor hoelang dan??
ganta

Bericht door ganta »

RaceKing schreef:...

Maaruh, als ie in beslag wordt genomen.. Voor hoelang dan??
voor altijd!!!
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

haha helemaal gelijk.
en als het dan nog zo'n pestkoppen zijn krijg je hem terug in een blokje.
mijn nonkel was doorverkoper en had dus ook een pocket hij was gepakt van de policie en kreeg hem mooi trug in een blokje plus nog een mooie boete.
en kzal je nog eens een verhaal vertellen ,
in de krant stond ( dat was ook een vriend van me ) dus een jongen was gepakt op een ochtend met zijn pocketbike die gast reed mooi met zijn boekentasje langs het kanaal naar school .
hij was gepakt op en egt waar hé ! te rap gereden lol zeer dom dus geen lichten ... plus mocht niet op openbare weg hij mocht voor de policie rechtbank gaan staan .
in men wij woont er ook zo'n dom flikje maar jah die doen niets als ze niet in hun uren werken maar dan bellen ze wel mooi hun vriendjes op en daar sta je dan .
ik was juist op tijd gestopt met rijden dus wisten ze nie twie het was !
we waarschuwen je gewoon !!
Gesloten