kappen polyesteren?

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

der zit ook nog schuim en leer over het polyester deel bij die deurpaneel :lol:
Gast

Bericht door Gast »

race devil schreef:ziet er vet uit man!!!

thanx man!

Heb ook nog mn a-stijlen aangepast, de tweeter en de ultrasoonsensor van het alarm zitten er nu netjes in verwerkt...
Afbeelding

en ben op t moment bezig met (nah jah, nie nu natuurlijk, magoed...) om mn subwooferkisten aan te passen, en deze kap word wel gespoten!
Afbeelding
Afbeelding

word wel veel werk om het strak te krijgen maar goed, kheb tijd genoeg...
Hahaha, en dan te bedenken dat dit pas de helft is, waar eerst de achterbank zat komen ook nog 2 15" woofers :D

BASS MOE JE NIE HOREN, DIE MOE JE VOELUHHHHHH!!!
Gast

Bericht door Gast »

klote hard "Who's that fluffy bundle of love, it's PRINCESS, PRINCESS" aanzetten denk :lol: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Misschien beetje off topic hoor, maar toch leuk dat meer minibikers ook auto liefhebber zijn en aan audio inbouw doen.
Ik heb de kappen van mijn mini gewoon gekocht (911 polini) Aan het eind van de zomer ga ik deze denk ik ook aanpassen met polyester. ik wil er een volle kuip op maken.
Heb nu al diverse auto delen bewerkt. Met fijnplamuur kun je de polyestervezelstuctuur perfect strak zetten zodat je het kan spuiten. kijk maar naar de foto's hieronder.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groeten marius

Kloko racing
Gast

Bericht door Gast »

Nice, wat voor auto is dat? Ik gok iets frans... peugeot of citroen???
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

ik ken marius en weet dus ook wat voor auto hij rijd het is geen peugeot en ook geen citroen. maar een opel corsa.

verschrikkelijk mooi ding vind ik zelf.

mzzl eric
Gast

Bericht door Gast »

nu we het er toch over hebben is er iemand die bij een bedrijf werkt die het gebruikt. en die het dan goedkoop kan verkopen aan ons :lol:
Gast

Bericht door Gast »

nog ff een tip voor de gene die het willen gaan doen met purschuim.
als je een oud zitje of kap vol wil blazen, zorg er dan voor dat het schuim goed weg kan want ander blaas je je eigen kappen aan gort.

(had me vader met een tuinkabouter van 80 euro en dat noemt zich dan bouwvakker) :roll:
Gast

Bericht door Gast »

zorg ook dat je niet het spuitstukje eraf haalt en dan die pin op een vlak stuk drukt, grote kans dat het rechtomhoog komt vol in je gezicht/op je oog... :roll: 8)
Gast

Bericht door Gast »

De hars van het polyester is niet zo duur, De glasvezel matjes daarin tegen wel. Ik weet zo snel geen bedrijf dat het goedkoop kan geven.
Ik heb stage gelopen bij fokker in woensdrecht. Interieur delen werden vaak met glasvezel gerepareerd. Daar hadden ze dat gewoon op een grote rol hangen.
Misschien als je daar iemand vraagt die je toevallig kent dat ze het mee kunnen nemen voor je.

Greetz M.
Gast

Bericht door Gast »

The Phantom

Bericht door The Phantom »

http://users.pandora.be/Fastards/howpoly.htm
Dit is een howto over kappen maken van polyester
Gast

Bericht door Gast »

wat kost het ongeveer om zon kappenset te maken (exl spuiten)?
Gast

Bericht door Gast »

Heeeeeeeeeeel veel vrije tijd, en een hele hoop kwasten ;)
Gebruikersavatar
Ronnie
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: di 27 mei 2003, 09:15

polysteren

Bericht door Ronnie »

Weet je wat dit kost?
Ik heb dit ook een keer gedaan, kost nog meer dan gewoon kappen kopen.
Je bent er alleen niet met polyster en hars, Maar je moet het ook ook nog spuiten.
En al dat monnikenwerk dat er in gaat zitten.
Gewoon !CENSUUR!, ik doe het nooit meer (complete kappen polysteren).
Plaats reactie