bestellen bij polini-minibikes

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
roland

bestellen bij polini-minibikes

Bericht door roland »

hallo ik wil kappen enz bestellen bij polini minibikes maar hoe moet dat. ik heb al 2 keer gemailt via de site maar ze mailen niet terug .hoe hebben jullie via deze site besteld?
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: bestellen bij polini-minibikes

Bericht door Wim »

roland schreef:hallo ik wil kappen enz bestellen bij polini minibikes maar hoe moet dat. ik heb al 2 keer gemailt via de site maar ze mailen niet terug .hoe hebben jullie via deze site besteld?
ook gewoon via de mail!

maar, bel ze 's!!


Vriendelijke Groeten

Wim



's trouwems wel een errug Technische vraag!! :lol:
Gast

Bericht door Gast »

ik vind het een site van niks, want als je met een apple werkt kun je de site niet eens bekijken. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Gast

Bericht door Gast »

polini nederland is aan het verhuizen van daar dat de leverancier waar ik een link van heb geplaatst nog niks kan leveren en ze reageren nergens op mail of tel niet
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Hmmm beetje jammer weer ...

Al moet ik wel zeggen dat alle winkels tot nu toe niet echt 'haast' hebben zeg maar ... Beetje jammer maar weinig aan te doen he ...


Daans
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik heb hele goede ervaringen met Polini Eerbeek (vroeger Oss).
Je moet ze gewoon even bellen, net zoals Wim zei..
roland

Bericht door roland »

nou het is gelukt heb ze woensdag ochtend (gister) gebeld en heb ze donderdag (vandaag ) al binnen !
sjorsjech
forum gebruiker
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 21:09

Bericht door sjorsjech »

bij mij was het kontje er de volgende dag mooi werk tog maja ik weet er verder ook niets van :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb ook goede ervaringen met polini Eerbeek.
Een beller is inderdaad sneller.
De verhuizing etc zorgde af en toe voor wat bereikbaarheidsproblemen, maar de service vond ik altijd goed.
Gast

bestellen bij polini minibikes

Bericht door Gast »

Hallo,

Ik persoonlijk heb alleen maar goede ervaaring met de polini dealer. :D
Ik mail,volgende dag een antwoord en als ze het op vooraad hebben heb ik het dan de volgende dag in huis. :) :)

Dat is mijn ervaaring met de "polini dealer".
Krijg altijd netjes antwoord of het vooraadig is of niet.

Succes en veeeel plezier,
Stanley bike 8)
Gast

Bericht door Gast »

Mensen,

sorry maar die mail via de site werkt niet die link helaas. Ik zal hem ook meteen verwijderen en erbij zetten dat je gewoon even je email account moeten openen en ons zo een mailtje moet sturen en niet meer in dat blokje typen en dan verzenden, want blijkbaar komen de mails dan niet meer bij ons aan.

Dus sorry als deze mails niet beantwoord zijn, maar dan hebben we ze echt niet binnen gekregen! Dus heb je nog vragen, mail deze dan aub opnieuw en ik zal ze z.s.m mogelijk beantwoorden want ik check de mail dagelijks.

En bellen kan inderdaad ook nog altijd of faxen! :D
Plaats reactie