sx racer 's mini bike.

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

sx racer 's mini bike.

Bericht door Gast »

hey mini bike fan's and freaks. hier zijn ze dan eindelijk naar heel lang wachten.
een paar foto's van mijn mini bike.
helaas kan ik ze niet meteen hier d'r op zetten dus jullie moeten naar mijn site in duitsland gaan via de link om de foto's te zien.
(dan kijk je onder de naam paninaro (das mijn collega), of onder mini-hayabusa dat ben ik voor de foto's)
de groeten mzzl

klik--> [url=http://www.ghostrider-germany.de/forum. ... .php?t=401]
Gast

Bericht door Gast »

bedoel je deze?

Afbeelding

ziet er wel lachuh uit :lol:
Gast

Bericht door Gast »

ja deze bedoel ik. :lol: (danke ja er is wat fout gegaan via die link) ik heb nog andere foto's op de pc daar ziet ie echt veel beter uit, het ligt er echt aan op wat voor manier je hem maakt en hoe.(de foto). ja deze waren gemaakt door mijn col. maare beter dan niks he!! haha
rijd echt als een beest dat ding top (met nog de verkeerde sproeier) 70km/h met een 50cc eurokit en een proma cc.
als je nu via ghostrider-germany kijkt onder paninaro en dan films zie je zelfs ik dacht een of 2 films. :wink: :D

de goeten sx racer 8)
Gast

over je maat van voor as naar achter as

Bericht door Gast »

hey ik ben nu ook een pocketbike aan het make maar ik wil graag een beetje zekerheid kun je mij ook vertellen wat jou maten zijn van je voor as tot je achteras al vast bedankt groeten johan
Gast

Bericht door Gast »

dat kun je eigenlijk allemaal vinden in de bouwtekeningen hoek. daar staan op alle tekeningen de maten er bij. ik zelf ga hier mee niet op wedstrijden rijden en daar ik niet de kleinste ben heb ik me ook niet aan de "echte" maten gehouden die bedoeld zijn voor die bikes die mee doen aan wedstrijden. deze is van voor tot achteren 1,07m langs(van puntje band tot puntje band) en 56cm hoog. breed zou ik bij god niet weten. ik heb hem me gemaakt voor als ik op luchtgekoelde vw tref's ben om dan daarmee over het terrein te kretsen. ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen dan.

groeten frenkie
Plaats reactie