mijn minibike in aan bouw

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

mijn minibike in aan bouw

Bericht door Gast »

hey mensen,

Ik ben nu bezig om een pocketbike te maken.
Ik heb me kappen klaar en me velgjes ook, Er zitten alleen puch naafjes onder maar dat is even voor nood.
Omdat ik eerst ff wil kijken als die helemaal goed rijd en dan gaan er betere dingen onder .
Verder heb ik me kappen al liggen en me voorvork is al helemaal klaar.
Mijn puch blok is nog helemaal orgineel op de koppeling na maar dat blok wordt straks ook sneller gemaakt.
Ik heb een proma cicuit verlast, en die komt er onder verder wordt me frame van vierkante buis gemaakt en wordt de kleur blauw metalic

( de subaru WRX kleur) laat hem bij een vriend van me spuiten zijn pa is spuiter heeft een schade bedrijf.
Het was goedkoper dan dat ik spuitbussen moest kopen.
Mijn kappen zijn verder zwart en blijven waarschijnlijk ook zwart maar moet ff kijke als dat mooi staat.
Na de mei vakantie gaan we beginnen aan het frame.
ik zal wel wat foto's maken voor mensen die ook graag een pocketbike willen maken, want ik heb ook veel foto's gezocht en bouwtekeningen en zo.
Maar achteraf blijkt dat een kennis van mij de polini 911 bouwtekening gemaakt heeft dus daar heb ik veel info van gekregen en nog een paar bouwtekeningen.!!
Wil ze wel op de forum zetten, maar weet niet hoe dat moet maar kom er nog wel achter.
Verder heb ik weinig nog te zeggen jullie zien het wel na de vakantie wat er van geworden is.
En mensen die ook een pocketbike aan het maken zijn veel succes het is niet makkelijk dat heb ik nu al door maar dat is voor me pa die mag hem lekker in elkaar zetten :!: en trouwens mensen bedankt voor al die bouwtekeningen die op de forum staat en de foto's van jullie pocketbike's :!: :!:
Laatst gewijzigd door Gast op zo 04 jul 2004, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Allejezus, wat een blok tekst. Ik snap dat je enthousiast bent, maar na twee regels ben ik afgehaakt. Paar leestekens, hoofdletters, witregels enz. zouden mischien ook anderen enthousiast kunnen maken.
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

precies!

en al een paar foto's zou ook niet gek zijn :wink:
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Re: mijn minibike in aan bouw

Bericht door Markie »

johan polini schreef:hey mensen,

Ik ben nu bezig om een pocketbike te maken.
Ik heb me kappen klaar en me velgjes ook, Er zitten alleen puch naafjes onder maar dat is even voor nood.
Omdat ik eerst ff wil kijken als die helemaal goed rijd en dan gaan er betere dingen onder .
Verder heb ik me kappen al liggen en me voorvork is al helemaal klaar.
Mijn puch blok is nog helemaal orgineel op de koppeling na maar dat blok wordt straks ook sneller gemaakt.
Ik heb een proma cicuit verlast, en die komt er onder verder wordt me frame van vierkante buis gemaakt en wordt de kleur blauw metalic

( de subaru WRX kleur) laat hem bij een vriend van me spuiten zijn pa is spuiter heeft een schade bedrijf.
Het was goedkoper dan dat ik spuitbussen moest kopen.
Mijn kappen zijn verder zwart en blijven waarschijnlijk ook zwart maar moet ff kijke als dat mooi staat.
Na de mei vakantie gaan we beginnen aan het frame.
ik zal wel wat foto's maken voor mensen die ook graag een pocketbike willen maken, want ik heb ook veel foto's gezocht en bouwtekeningen en zo.
Maar achteraf blijkt dat een kennis van mij de polini 911 bouwtekening gemaakt heeft dus daar heb ik veel info van gekregen en nog een paar bouwtekeningen.!!
Wil ze wel op de forum zetten, maar weet niet hoe dat moet maar kom er nog wel achter.
Verder heb ik weinig nog te zeggen jullie zien het wel na de vakantie wat er van geworden is.
En mensen die ook een pocketbike aan het maken zijn veel succes het is niet makkelijk dat heb ik nu al door maar dat is voor me pa die mag hem lekker in elkaar zetten :!: en trouwens mensen bedankt voor al die bouwtekeningen die op de forum staat en de foto's van jullie pocketbike's :!: :!:


YOO mooie kleur Subaru blauw! alleen heb er maar ff WRX van gemaakt,
uhm voor de rest ff leesbaar gemaakt voor je1!

[EDIT] leesbaar gemaakt [/EDIT]
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

jaja

Bericht door Gast »

ja hij wordt die wrx kleur maar naar de vakantie heb ik foto's voor jullie heeft veder nog iemand tips voor het make van de pocketbike waar ik goed op moet letten al vast bedankt groetjes johan :lol: :!: :twisted:
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

hey johan, edit/bewerk je berichts eens en maak hem is leesbaar.

tis niet de bedoeling dat markie dat altijd doet natuurlijk :wink:
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

hehe

Bericht door Gast »

nee markie hoeft dat niet altijd te doen. maar moest ff snel typen want ik moest naar school, en dan had ik ff geen zin in al die .. en ,, te doen maar markie bedankt :lol: ik zal er op letten. veder ik ga vandaag aan mijn minibike beginnen :wink: ik zal voor jullie enkele foto's maken
mzzl veder is de subaru imprza wrx lak bestelt :lol:
Gast

Bericht door Gast »

hij is al heel ver bijna klaar
:lol:
Laatst gewijzigd door Gast op zo 09 mei 2004, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Vind je je ballehoofd ook niet een beetje raar zitten?????????????
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

OUCH mooie mooie mooie mooie poster!!!!!!!!!
:wink: :wink:

ik doe het alleen omdat je ook subaru fan bent oor!!

voor de rest jah, dat balhoofd maar die suvaru poster maakt veel goed oor!
Afbeelding
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

ja jullie hebben gelijk, maar dat komt omdat we dat verkeerd gemeten hadden. we hadden eers het frame anderzom en dachten dat hij zo goed was, en ik vondt dat die niet goed was. en toen heb ik geprobeerd hoe die was als ik het frame omdaaide, en dan de vork er in. en zo klopte die, maar dat balhoofd wordt vandaag verandert. maar jullie hebbe gelijk :oops: ik zet binne kort foto's er op als die klaar is, moet nu nog het een en ander aan gebeuren. groeten johan
Gast

Bericht door Gast »

hey markie ik heb nog 3 andere subaru posters, moet je ze ook hebben dan, stuur dan ff een mailtje naar subaru. en dan krijg je ze waarschijnlijk ook, heb ik ook gevraagt. maar ik heb ook nog wel andere mooie dingen van subaru, heb ook een auto op benzine met subaru kap. :lol: :wink: :lol:
groeten johan
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Hahah!!

ik geluk! mijn ma werkt bij een Subaru garage!!

ik heb een hele grote poster van subar ca 1,50 m bij 1,70m hoog.
maar die hangt op dus kan ik mijn minibike niet voorzetten...
enne ik heb ook in rc racing gedaan met subaru kap!
denk dat ik wel een stuk of 5 auto's heb gehad! ik had echt 1 supergoede!
een Tamiya tgx mk1 1/8 dat was de beste auto!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

ow beter voor je ik wou dat mijn ma er ook werkt :lol: maar ik heb verder nog niet meer aan het frame gedaan allen het stuurtje er op gezet :lol:
Laatst gewijzigd door Gast op zo 16 mei 2004, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie