heb 31 paginas afgezocht maar vind nergens een oplossing

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
dennisarnhem

heb 31 paginas afgezocht maar vind nergens een oplossing

Bericht door dennisarnhem »

ik heb ook zon chinees maar me vraag is!!!!!!!!!!!
als ik me pocket bike wil starten moet ik eerst me benzineslang van me cabreteur aftrekken[zodat er wat lucht bij komt]gelijk weer er op want er komt flink wat benzine uit zonden en dan start hij pas...
ook kwam ik er vandaag achter dat de benzine kraan alle kanten kan op draaien en de motor gewoon blijf lopen,je zou denken uit is geen benzine meer maar hij blijf lopen 15 minuten laten lopen en nog niet uitslaan.
maar dat kraantje vind ik dat het geen kwaad kan maar dat starten erger ik me elke keer weer aan,sta onderhand 100keer te trekken aan dat ding.
dus als iemand een goeie oplossing heeft dan zou ik erheel blij mee zijn.
alvast bedankt...........
blanco220

Re: heb 31 paginas afgezocht maar vind nergens een oplossing

Bericht door blanco220 »

dennisarnhem schreef:ik heb ook zon chinees maar me vraag is!!!!!!!!!!!
als ik me pocket bike wil starten moet ik eerst me benzineslang van me cabreteur aftrekken[zodat er wat lucht bij komt]gelijk weer er op want er komt flink wat benzine uit zonden en dan start hij pas...
ook kwam ik er vandaag achter dat de benzine kraan alle kanten kan op draaien en de motor gewoon blijf lopen,je zou denken uit is geen benzine meer maar hij blijf lopen 15 minuten laten lopen en nog niet uitslaan.
maar dat kraantje vind ik dat het geen kwaad kan maar dat starten erger ik me elke keer weer aan,sta onderhand 100keer te trekken aan dat ding.
dus als iemand een goeie oplossing heeft dan zou ik erheel blij mee zijn.
alvast bedankt...........
eerste probleem je tankje trekt zich vacuum.Hoe je dit oplost weet ik zo direct niet.
tweede probleem is geen probleem de kraan stopt inderdaad de benzine naar de carburator.Maar er zit nog benzine onderaan in de carb bij de vlotter en de mini valt pas uit als de carb leeg is en dat duurt even.
Kraantje dient gewoon voor de benzine toevoer stil te leggen voor als je gedaan hebt met rijden of als je aan de carb moet werken.Als je hem volledig leeg wil moet hem laten staan tot hij leeg draait.
groeten
Gebruikersavatar
Gerard S
forum gebruiker
Berichten: 1489
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Gaatje in de benzinedop boren 2mm
Gr.

Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

ik ga het proberen..bedankt.....
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

ik heb er een gaatje in geboord maar deed niks nu heb ik de stel schroef stanoir helemaal in gedraaid en toen starte hij wel maar loopt een beetje te stationair dus afstellen denk ik..bedankt
Gesloten